Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - ET34

#1
TAYCAN / Sv: Forsinkelse på Cross Turismo
torsdag 27. mai 2021, klokken 12:06
Kan det være at CT har mindre forsinkelse enn Taycan? ref --> https://www.taycanforum.com/forum/threads/delivery-delayed-what-are-others-seeing.5122/post-70993
Kun 2 uker forsinkelse for vedkommende, mens andre m Taycan bestillinger har betydelig lengre utsettelse, ref postene her: https://www.taycanforum.com/forum/threads/delivery-delayed-what-are-others-seeing.5122/
#2
TAYCAN / Sv: Forsinkelse på Cross Turismo
mandag 24. mai 2021, klokken 19:38
Har du bestilt CT 4, 4S eller Turbo? Fikk du beskjed om at alle varianter vil bli forsinket? Lover ikke bra dersom hele produksjonen er forsinket.

Jeg fikk beskjed fra lokal forhandler om at de trodde de ville få inn CT for testing i starten av juni (tidl. mente de medio mai, men det gir kun 2-3 ukers forsinkelse...)
#3
TAYCAN / Sv: Taycan Cross Turismo
tirsdag 11. mai 2021, klokken 20:27
DN anbefalte 4'en, men både TopGear, CarAndDriver og mange andre internasjonale reviews har hatt 4S som anbefalt modell. Men enig i at 4 er fantastisk kjørebil, og burde være nok.
Med det samme: Har dere valgt Forberedelse for sykkelstativ, og 4+1 setene?
#4
TAYCAN / Sv: Taycan Cross Turismo
tirsdag 11. mai 2021, klokken 16:08
Noen som går for CT 4S versjonen, eller har dere som har bestilt alle valgt CT 4?

Har selv spekket en CT4, men leser i review'er at de fleste anbefaler å gå for 4S versjonen. Min spekk pr nå er en CT4 m utstyr til tot 1.270' +- ... Mye en må krysse av som vanligvis er standard (aut. avblendbare speil, varme i setene etc). En 4S er 173' mer enn CT4, og vil med samme spekk koste ca 1430' (LED-matrix 12' lavere pris enn på 4'en). Begynner å bli vel heftig for versjonen som anmelderne anbefaler, kanskje? Men det kan være at 4S vil holde seg bedre i pris enn 4'en?



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA