Sitat fra: HCO på fredag 14. mars 2025, klokken 10:12Jeg forsøkte også nå, web-skjemaet godtar alle feltene inkludert IBAN-nummeret, men noen minutter senere får jeg en mail med tittel "Vi kunne ikke behandle refusjonen din", med en lenke til det samme skjemaet. Har forsøkt flere ganger nå, med to ulike IBAN-numre, samme resultat.
I går fikk jeg plutselig (uten å ha gjort noe med dette siden mars) en melding i Tesla-appen, der det sto "Refusjonen din er klar til å bli behandlet" med en knapp der jeg kunne gå til et skjema for å fylle ut IBAN. Det fylte jeg ut, og når jeg nå går inn på mine kjøretøy på Tesla.com og klikker på cybertrucken "min", står det:
SitatForespørsel om å avbestille er mottatt
Reservasjonsnummer RN112800280
Kjøretøy Cybertruck
Kanselleringsforespørselsdato 13.03.2025
Total refusjon
Betaling 22.11.2019 kr. 1.000,00
Totalt kr. 1.000,00
Så nå blir det spennende å se om pengene faktisk dukker opp. Eller om Tesla går konkurs før det skjer...