Noen som har erfart om noen innstillinger som er tilbakesatt?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Orbit på lør 08. nov 2025, kl. 19:28Men dette kan vel løses på samme måte som for HC-parkering, hvor det forutsetter at brukeren huker av for "Har HC-kort" i app'en. Her kan det være et tilsvarende valg "Har beboerparkering sone X" som vil ordne dette. Det er uansett kommunens egne folk som skriver ut parkeringsgebyr dersom en likevel mangler beboerparkering, dvs ingen kundeopplysninger trenger forlate kommunens systemer.
Sitat fra: daktari på tir 15. apr 2025, kl. 09:30Så er det et triks at når den løper ut så kan man registrere nye år gratis på en ny epost. (Har ikke forsøkt).
Sitat fra: goggo på ons 05. feb 2025, kl. 19:06MER går med blodrøde underskudd, det har de gjort i noen år. De har visst begynt å si opp ansatte også, så jeg antar at de er desperate for å få inn flere kunder og derfor nå begynner å åpne for roaming tilbydere.
Sitat fra: RJK på søn 02. feb 2025, kl. 19:38OK, men to forbehold da.
1) Du må ha aktivert forvarming via navigasjon (hvorfor må man egentlig velge dette, burde være standard, og bilen selv skjønne om den må begrense seg for å nå frem)
2) Og man må sende ruta til bilens navigasjonsapp, likt det man kan gjøre fra f.eks. Google Maps, så lenge du gjør det mot bilens navigasjon, og ikke lar Android Auto overta skjermen, eller kjører via VW Charging-appens kart i AA/Carplay!
Sitat fra: MinID på man 03. feb 2025, kl. 09:13Du må aktivere automatisk forvarming via navigasjon. Det er veldig godt gjemt. Gå inn på innstillinger navigasjon, Rute valg - forvarming. Engelsk meny: Route options in Navigation - preconditioning.