Sitat fra: El-inor på onsdag 16. mars 2022, klokken 23:29Sitat fra: El-inor på onsdag 16. mars 2022, klokken 07:57
Takker for tips. Stakk innom Tesla-verkstedet og la frem problemet. De ba meg bestille servicetime i appen. Gjorde det og fikk beskjed om at jeg får en mobil servicetekniker på besøk 21. mars om formiddagen. Elegant!
Rettelse, ny kommando! Mottok sms fra Tesla med beskjed om at problemet trolig skyldes sand og møkk og at vask anbefales.
Greit - jeg avbestilte mobilservice, vasket og smurte opp. Null bedring.
Nytt besøk til Tesla-verkstedet. Nå med krav om at kundemottager blir med ut og hører på lyden fra speilet. Han erkjenner at lyden stammer fra driveren til speilet. Ny time med oppmøte på verkstedet blir bestilt.
I appen ber Tesla meg akseptere deres kostnadsestimat på kr 1031,-. Ikke aktuelt - dette er en soleklar reklamasjon. Så får vi se da hva som skjer 30. mars?
Man må godkjenne uansett, selv om det er reklamasjon. Du slipper å betale.