Tipper forsikringseskapet er veldig interessert i å finne brannårsaken. Det er jo i dårlige tider at det brenner mest, og Fisker eiere har vel dårlige tider om dagen 🥺
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Radial på lørdag 02. november 2024, klokken 08:03Begynner å bli dyrt ja, litt morsomt at det største batteriet og lengste rekkevidden bare finnes i lang utgave😄Det skyldes jo at det ikke er plass til et langt batteri i den korte bilen.
Sitat fra: hjgrosvold på torsdag 31. oktober 2024, klokken 12:36men bekreftet også at prisen vil øke en del som på andre facelifts, f.eks Taycan. Så ikke så interessant med faceliften for min del...Litt interessant at selger bekrefter (gjetter) prisøkning, men husk at han gjerne vil selge deg dagens modell. Om faceliften får en prisøkning avhenger nok av konkurransesituasjonen. Det er ingen naturlov at en facelift blir dyrere enn utgående modell.
Sitat fra: ArthurWikan på onsdag 23. oktober 2024, klokken 20:19Det er vel i ingen kostnad med omregistrering når eiserskapet er under 60 dager.Sitat fra: Electric cars in Norway på onsdag 23. oktober 2024, klokken 05:33Sitat fra: Moas på tirsdag 22. oktober 2024, klokken 17:20Ser den. Full garanti betyr myeSitat fra: ArthurWikan på tirsdag 22. oktober 2024, klokken 12:33Jeg synes det er mye styr, etter bare noen dagers eierskap. Dette er veldig mye mere uferdig enn hva jeg ventet. Har slagside mot å reversere handelen.Etter min mening er det ingenting å lure på, for omtrent samme sum får du f.eks. en ny tm3, med full garanti. Da kan får du og en bil med solid kvalitet.
TM3 er på plass i garasjen igjen, FO innlevert til forhandler - kostet meg en omregistrering på noen få dager
Sitat fra: Radial på onsdag 23. oktober 2024, klokken 23:45Hørt flere med eTron på jobben med skikkelig sekvensiell-kasse-lyd, snålt om de ikke hører lyden?Det er nok ulikt støynivå avhengig av hvor langt skaden har utviklet seg. De jeg kjenner hadde ikke merket noe unormalt før NAF påpekte det ved garantiutløpstest. Det er ganske optimalt å få ny motor med 5 års garanti ved 99.000 km 👍. Det neste man kan ønske seg er at batteriet må byttes om 2-3 år 😉
Sitat fra: Egil Fonn på fredag 18. oktober 2024, klokken 07:02Vil ikke si rekkevidde på IX 40 er utdatert. Det er beste for miljøet, resursbruk og økonomi å ikke ha større batteri i bilen enn at det dekker ditt ordinære behov. Det er den enkeltes bruksmønster som avgjør hvor stort batteri som er fornuftig.Jeg mener ikke at den er utdatert rent bruksmessig og jeg ser absolutt poenget med at det er tullete å kjøre rundt med flere hundre kilo ekstra 360 dager i året for å slippe en ladestopp av og til. Men markedsmessig er den frakjørt, for å bruke et mer dekkende uttrykk. En premium SUV med rekkevidde på 400 km selger nok ikke i 2025 med mindre prisen settes til ca 500.000. Det tror jeg ikke skjer, for der har de jo iX1.
Kjekt med stort batteri og lang rekkevidde, men trengs det kun en sjelden gang der det finnes mulighet for hurtiglading er det et dårlig valg for miljø og lommebok.
Sitat fra: dundun på torsdag 17. oktober 2024, klokken 18:18Han var ganske spot on. Drøye 700 for GTX uten vinterhjul og levering.Prisen er jo ikke publisert ennå, så hvor kommer 700 fra ?