Starter et nytt emne for leveringsrelaterte spørsmål/diskusjoner.
Reserverte bil i juli 2019, bekreftet bestilling 18 januar 2020. I løpet av hele prosessen har det vært mye frem og tilbake med tanke på leveringsdatoer, alt fra mai til oktober 2020. Jeg har per nå tre forskjellige leveringsmåneder (august - oktober) på hhv kontrakt, mobilapplikasjon og webprofil. Ved spørsmål til support om hva man skal forholde seg til, fikk jeg for noen uker siden beskjed om at det var levering i kontrakt (august) som var korrekt. Ved oppfølging denne uken på når de forventet å starte (generelle) leveringer i Vestland - fikk jeg ikke svar på spørsmålet mitt, men, info om at jeg ville bli kontaktet to uker før levering, og at estimert levering var nå oktober(!!) i henhold til mobilapplikasjon. Fulgte opp via chatfunksjonen deres dagen etter og spurte om de virkelig ikke kunne gi meg noe konsekvent og et bedre estimat.. Fikk til svar at det kunne de desverre ikke, og at estimert levering var September i henhold til webprofil.. Skjønner at dette er et nytt selskap, og at det er mye biler som skal ut på kort tid - og dermed noe kaotisk, men, temmelig frustrende at de er så ukonsekvente og lite konkrete i leveringsestimatene sine, spesielt da man har kvittet seg med nåværende bil basert på deres tidligere tilbakemeldinger.
Uansett.. Mistenker at support har like lite peiling som jeg på hvor bil er og når levering kan forventes. Dog, ser at VIN/understellsnummeret til bilen ble registrert hos vegvesenet igår, og tenker at dette i alle fall indikerer at ting beveger seg. Noen som vet hva registrering av VIN hos vegvesenet faktisk innebærer/betyr? Er det kun at bilen er fortollet, og med det forlatt havnen i Drammen? Evt betyr det at forhandler har satt i gang registreringsprosess?
Driver å vurderer å leie en midlertidig bil for den neste måneden, men hadde håpet å unngå det..
Reserverte bil i juli 2019, bekreftet bestilling 18 januar 2020. I løpet av hele prosessen har det vært mye frem og tilbake med tanke på leveringsdatoer, alt fra mai til oktober 2020. Jeg har per nå tre forskjellige leveringsmåneder (august - oktober) på hhv kontrakt, mobilapplikasjon og webprofil. Ved spørsmål til support om hva man skal forholde seg til, fikk jeg for noen uker siden beskjed om at det var levering i kontrakt (august) som var korrekt. Ved oppfølging denne uken på når de forventet å starte (generelle) leveringer i Vestland - fikk jeg ikke svar på spørsmålet mitt, men, info om at jeg ville bli kontaktet to uker før levering, og at estimert levering var nå oktober(!!) i henhold til mobilapplikasjon. Fulgte opp via chatfunksjonen deres dagen etter og spurte om de virkelig ikke kunne gi meg noe konsekvent og et bedre estimat.. Fikk til svar at det kunne de desverre ikke, og at estimert levering var September i henhold til webprofil.. Skjønner at dette er et nytt selskap, og at det er mye biler som skal ut på kort tid - og dermed noe kaotisk, men, temmelig frustrende at de er så ukonsekvente og lite konkrete i leveringsestimatene sine, spesielt da man har kvittet seg med nåværende bil basert på deres tidligere tilbakemeldinger.
Uansett.. Mistenker at support har like lite peiling som jeg på hvor bil er og når levering kan forventes. Dog, ser at VIN/understellsnummeret til bilen ble registrert hos vegvesenet igår, og tenker at dette i alle fall indikerer at ting beveger seg. Noen som vet hva registrering av VIN hos vegvesenet faktisk innebærer/betyr? Er det kun at bilen er fortollet, og med det forlatt havnen i Drammen? Evt betyr det at forhandler har satt i gang registreringsprosess?
Driver å vurderer å leie en midlertidig bil for den neste måneden, men hadde håpet å unngå det..