Jeg kjøpte en Audi A3 Etron 2015-modell i juni i år. Hadde da 43000km på telleren. 6000 km og tre måneder senere opplever den batterihavari. Det var i begynnelsen av oktober. Etter at bilen nå har stått over 2 måneder hos Møller i påvente av at folk skal komme fra fabrikken for å skifte, prøver jeg nå å heve kjøpet. Møller kan heller ikke garantere at jeg har bilen tilbake før jul. I tillegg har jeg opplevd at Møller avviser feil på MMI Connect (som stadig ikke fungerer) som brukerfeil, noe de også ville at jeg skulle betale timen for, og at ladekladden gikk fra hverandre da jeg skulle skifte den ene kabellenden til industrikontakt. (Kontaktene satt bom fast, plasten ga etter i begge ender. Sikkert eiret fast pga fukt.)
Altså-> Møller har ikke lov til/mangler kunnskap til å skifte batteriet selv i følge verkstedmanualen, de trenger folk fra fabrikken til å gjøre det. Har nå ventet over to måneder på en løsning.
Hvor god er saken min? Vurderer å gå til media siden jeg mener saken er horribel/latterlig og det at årsaken til at bilen ikke har blitt reparert for lenge siden er patetisk. Nytt batteri var visstnok hentet inn uken etter.
Altså-> Møller har ikke lov til/mangler kunnskap til å skifte batteriet selv i følge verkstedmanualen, de trenger folk fra fabrikken til å gjøre det. Har nå ventet over to måneder på en løsning.
Hvor god er saken min? Vurderer å gå til media siden jeg mener saken er horribel/latterlig og det at årsaken til at bilen ikke har blitt reparert for lenge siden er patetisk. Nytt batteri var visstnok hentet inn uken etter.