Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.


Emner - Erik Ola Ulvestad

Sider: [1]
1
Kjøretips / Er Neutral i fart skadelig?
« på: tirsdag 05. november 2019, klokken 00:08 »
I eit anna forum er det ein del skepsis til bruk av frikobling med Neutral (feks Nissan Leaf) i fart. Dette har blitt brukt ved nedbremsing for å få slipt litt på bremseskiver. Iflg manual bør visstnok ikkje N brukast i fart
Er dette skadelig?

Ref "There is nothing mechanical. It is purely electronic. If you select 0kW on the go pedal and then select N you won't feel anything.

But do not do this above 20mph or so, and only at your own risk. For PM motors there is a fundamental limit where the EMF becomes higher than the battery/inverter supply voltage, which limits speed. To get past this point a DC overlay is put onto the waveform which creates an opposing magnetic field in the motor which actually suppresses the magnetic fields of the permanent magnets. Then, the back EMF is not so high and the motor can be run faster. This is called 'field weakening'.

Now imagine you are at very fast speed, the field weakening is at a maximum but the motor is still running at maximum back EMF, and you go and switch off that field weakening current to the motor. What happens next?

I am sure the components have been sized to tolerate this as an accidental incident, but we'll just wait around for the first case where someone at top speed decides to select neutral at the top of a hill, the reverse diodes dump the excess voltage for a long time, overheat, and, poof ... oh, look, ma, no inverter .....

It may be that well designed systems the neutral merely means 0kW. That is what I would do. The driver has no control over that, really, it is just a way to select 0kW. But if it is a complete shut down of the inverter then the only other way to protect it is to maintain the DC field weakening current.

For reasons related to this, and more complexity I won't mention now, if you try to select neutral in an Ampera in CD2 mode, the power consumption to the motors actually goes up."

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


2
Avansert: Batterier og Lading / Efacec QC45 - sette tag MAXPOWER via OCPP.
« på: fredag 18. oktober 2019, klokken 00:32 »
Er det nokon her med erfaring med Efacec ladere og OCPP?
Effektregulering skal visstnok kunne gjerast via parameter "MAXPOWER". Vi får endra parameteren, men det gir ingen virkning.
Så, kva andre parameter må også endrast?

(QC40/45/150 buss DC ladere)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


3
Avansert: Batterier og Lading / CaCharge møter Zaptec med faseomkobling
« på: onsdag 04. september 2019, klokken 18:58 »
Så var ikkje lenger Zaptec åleine om å tillby ladeboks med faseomkobling for 1-fase lading...
CaCharge (https://cacharge.com/losning) forklarer sin effektstyring som faseomkobling.


Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


4
Avansert: Batterier og Lading / Er Zapcharger 66% meir effektiv?
« på: mandag 29. april 2019, klokken 23:34 »
Kan nokon underbygge Zaptec sin påstand om 66% betre utnyttelse med fasebytting?
Typisk promoterar installatørar 63A kursar. Om vi held oss til "1 fas" 32A opplegg 6.6kW så vil alle anlegg tom 6 plassar ikkje ha nytte av faseomkobling.
Med 9 plassar kan ein i verste tilfelle få 3 stk 6,6kw bilar på same fase og det må reduserast. Med faseomkobling kan ei få plass til alle og auke blir 2 + 50% = 3. Bil nr 4 får alltid ein ledig fase. Bil nr 5 får også alltid ledig fas enten direkte eller med omkobling. Bil nr 6 kan då plass ved omkobling. Det er uansett ikkje kapasitet til dei 3 siste (uten reduksjon). Her kan faseomkobling gi 6 istadenfor 4 plassar, igjen 50%.
Dess fleire plassar ein legg opp til dess meir vil statistisk normalfordeling bidra til "naturlig " fasefordeling.

Med 3fas installasjon vil vel ingen 11/22kW bilar ha nytte av fasomkobling? Dei vil evt måtte redusere frå 3 til 1 fas (tja, kanskje tilogmed "2-fas" OpenDelta?), men då er ein jo tilbake til 1-fas utgangspunktet.

Kva har eg missa på?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


5
Avansert: Batterier og Lading / Kortslutningsvern pr ladestasjon?
« på: onsdag 07. november 2018, klokken 17:45 »
Kort spørsmål; er det påkrevd med kortslutningsvern (dvs sikringsautomat) pr ladestasjon ved bruk av flatkabel i anlegg med dynamisk laststyring?
Kva ladeboksar har evt dette innebygd?



Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


6
Avansert: Batterier og Lading / Lading etter strømutfall
« på: tirsdag 13. februar 2018, klokken 23:56 »
Kva elbilmodellar er det som ikkje tek opp att lading automatisk etter straumbrot?
Gjeld også feks kontaktorstyrt ladeanlegg som bryt straum til ladestasjon/ladekladd.


Sent fra min SM-G930F via Tapatalk


7
Carwing / App Leaf Manager api
« på: tirsdag 21. november 2017, klokken 21:34 »
Er det nokon som veit om det går å 'automatisere' Leaf Manager appen via feks Tasker eller Automate el.likn. for Android?


Sent fra min SM-G930F via Tapatalk


Sider: [1]