Hei!
Endelig fått opp en Signatur lader (slave) og lastfordeling mot en 2 år gammel wall connector (master). Disse er koblet på hver sin 32A sikring og eget B-vern. 230v kvasi 3fas med L1, L2, og N. Fasene samsvarer nok ikke på boksene.. Signalkabel er koblet fra ut på master og inn på slave.
Feilen:
Bil koblet til master (satt til 32A) lader på 30-28A når det ikke er koblet bil til slave laderen. (Tidligere 32A). Bil kun koblet til slave gir 32A.
Når begge er tilkoblet begynner de begge på 16A hver, men ila ca 30 min jobber bil tilkoblet master lader seg ned til 6A lading. Dette skjer selv om bil tilkoblet slave lader er satt til maks 16A. Det står da 6/6A på bil tilkoblet master lader og 16/18A på slave, ev hvis ikke det er lagt inn begrensning lader bil tilkoblet slave lader på 26/26A. Når bil tilkoblet slave lader stopper lading/ferdig, øker bil tilkoblet master lader til 16/16A før den sakte går ned til 6/6A igjen.
Byttet om på bilene men er i lader problemet ligger. Noen tips til løsning? Hadde vært greit å kunne lade på 32A begge plasser men 2x32A er litt drøyt..
Endelig fått opp en Signatur lader (slave) og lastfordeling mot en 2 år gammel wall connector (master). Disse er koblet på hver sin 32A sikring og eget B-vern. 230v kvasi 3fas med L1, L2, og N. Fasene samsvarer nok ikke på boksene.. Signalkabel er koblet fra ut på master og inn på slave.
Feilen:
Bil koblet til master (satt til 32A) lader på 30-28A når det ikke er koblet bil til slave laderen. (Tidligere 32A). Bil kun koblet til slave gir 32A.
Når begge er tilkoblet begynner de begge på 16A hver, men ila ca 30 min jobber bil tilkoblet master lader seg ned til 6A lading. Dette skjer selv om bil tilkoblet slave lader er satt til maks 16A. Det står da 6/6A på bil tilkoblet master lader og 16/18A på slave, ev hvis ikke det er lagt inn begrensning lader bil tilkoblet slave lader på 26/26A. Når bil tilkoblet slave lader stopper lading/ferdig, øker bil tilkoblet master lader til 16/16A før den sakte går ned til 6/6A igjen.
Byttet om på bilene men er i lader problemet ligger. Noen tips til løsning? Hadde vært greit å kunne lade på 32A begge plasser men 2x32A er litt drøyt..