Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Loff

#1
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Er PlugShare fortsatt relevant?
mandag 04. mars 2024, klokken 08:46
Brukte PlugShare i sommar på langtur med Buddy (Stavanger-Bergen med avstikkar til Osterøy, hurtigruta til Ålesund og derfrå til Sunndal) og hadde iallfall stor nytte av den  :+1:
#2
Kia Niro EV / Sv: Ettermontere hengerfeste?
onsdag 21. februar 2024, klokken 10:15
Tja, har litt forskjellig erfaring med det.. På min Volvo 244 var det iallfall greit å få dokumentasjon frå produsenten for å øke tilhengervekt i vognkortet. I Zoe sitt tilfelle kunne jo Renault berre stilltiende godtatt tredjepartsløysinga uten å lage styr kanskje? Det ville sikkert gitt langt større salg, og dersom det oppstod problem med bilane kunne dei jo berre lagt skylda på tredjepartsinstallert hengarfeste? Når det gjelder right to repair er det at enkelte produsentar (bl.a. Renault) kodar delane til bilen slik at brukte deler ikkje kan benyttes på annan bil nok til å diskvalifisere dei frå å få pengane mine. Dersom vi brukar vår forbrukarmakt samt utøver politisk press gjennom organisasjonar som f.eks. elbilforeninga, er det kanskje mulig å få snudd denne svært uheldige utviklinga. Miljøet har best av at vi tar vare på og reparerer i staden for å kjøpe og kaste!
#3
Kia Niro EV / Sv: Ettermontere hengerfeste?
tirsdag 20. februar 2024, klokken 09:34
Synes denne praksisen er alt for streng av vegvesenet, her burde det gått an for elbilforeninga å utøve litt politisk press.. Renault si håndtering av dette, samt generell motarbeiding av right to repair gjer at iallfall eg boikottar dei fullstendig.
#4
Eg har iallfall kondensatorar, 100 kr inkl. frakt for 2 stk.
Litt usikker på om eg har fleire sikringar, men dei kan kjøpes hos Mitsubishi og, trur eg gav 70 kr/stk sist eg kjøpte..

Veldig greit å bytte. Med ny sikring vil DC-DC virke igjen og bilen kan kjøres uten å tappe 12V-batteriet. Ikkje prøv å saktelade før du har bytta kondensatorane, da går sikringen igjen.

Klipp beina på dei gamle kondensatorane litt oppe, og lodd dei nye på stumpane som står opp, det er ikkje tilgang til å lodde frå undersida.
#5
Kjøretips / Sv: Kjørerute vinterkjøring Molde - Trondheim...
fredag 12. januar 2024, klokken 03:13
Dombås høres iallfall ut som omveg.. Kjører du via Surnadal er det hurtigladarar overalt (Eidsvåg, Sunndalsøra, Surnadal, Rindal, Storås, Orkanger..) og om du er gnien skal du få lade gratis på 28 A hos meg på Ålvundeid
#6
Eg har overgang som eg brukar når min Tesla skal låne ladeplassen til min Mitsubishi i-MiEV
#7
Kjøpe elbil? / Sv: Hvor lenge lever en elbil?
mandag 11. september 2023, klokken 13:12
Min 12 år gamle i-MiEV lever sikkert ei god stund til..
#8
Følger f.eks. Electric Classic Cars på YouTube, og synes absolutt dette er noko elbilforeninga bør prioritere!
#9
Det einaste du treng å gjere i ladaren er sannsyligvis å bytte dei 2 blå kondensatorane, det går fint uten å ta ladaren ut av bilen.
#10

https://www.youtube.com/watch?v=WVyXuSkn4jc

I tillegg må du bytte sikringa i DC-DC, den er under eit lite lokk du skrur av på toppen av den
#11
Tesla SW og AP / Sv: Får ikke kontakt med bil
fredag 16. desember 2022, klokken 14:11
Hadde samme problem, men etter å ha fått ny oppdatering igjen på onsdag fungerer det på nytt som det skal. 2014 S60
#12
Model S 2013 - 2022 / Sv: Kjøpe brukt eldre Model S?
mandag 21. november 2022, klokken 12:05
Har hatt min vel eit halvårs tid, og så langt null i vedlikehold/reparasjonsutgifter.. Kilometerpris på i-Mieven min er nok likevel under og risikoen der er jo uansett minimal med tanke på at verdien også er det..
#13
Til lokal bruk er liten skranglekasse genialt! Skal du på langtur er andre bilar meir egna så klart, men i kvardagen er min i-Miev mykje oftare i bruk enn Tesla Model S
#14
Kjøpte takstativ på Thansen, og har kjørt mykje med det. Fungerer supert!
#15
Det er veldig billig å ha trilling om du kan skru sjølv. Har du tilgang på løftebukk er det kjempeenkelt og kjapt å ta ned batteriet, så det er det ingen grunn til å være redd for..

Tar du alt på verksted er det kanskje vel så bra med nokon av alternativa nevnt i tråden.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA