1
Kia Niro EV / Sv: 2019 eller 2021
« på: Fredag 11. Desember 2020, klokken 13:21 »
Mulig at 2021 har elektrisk passasjersete? Eller var det bare på Kona? Ellers er det appstøtte på den som ikke fins på 2019.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Det jeg ikke helt forstår meg på, er auto-regenering. Har ikke helt skjønt hvordan den fungerer i praksis - hvilke justeringer gjør den, og når? Har kjørt med auto + nivå 3 i noen hundre km uten at jeg har registrert noe som helst i endret oppførsel. Noen som kan forklare?
Det er nok svært få som kjører over 100km daglig... (evt over 20.000 årlig km)
I motsetning til deg, som sammenligner dyreste mot dyreste, så sammenlignet jeg billigste mot billigste, og ender da med en prisforskjell på ca. 100 lapper.
Fra kr.
309 900,-
https://www.hyundai.no/modeller/kona-electric/
Kona fikk prisoppgang på 30 000, men de som sto i kø fikk 15 000 i rabatt. Regner med det samme kan skje med e-Niro. Da blir prisen 423 000 med app. Ca 43 000 i differanse mellom Kona og e-Niro
Jeg frykter litt at Plus-utgaven kanskje ender på 350K+ og da begynner det vel å bli dyrt for bilen?
Når det er sagt, så vil vel også prisforskjellen på Kona og e-Niro bli nærmere 100 lapper når e-Niro kommer med app? Begynner å bli et solid hopp for bedre plass.
Litt rart at folk vil ha Niro uten App
Bruktbiler er ikke relevant i forhold til avgifter.Hvorfor tror du forresten at IDBuzz blir så dyr ? En 8-seter Caravelle koster ca. 370000 uten avgifter, mens en ny Golf uten avgifter koster ca 270000. Hvis en dobler denne forskjellen og legger til prisen på en ID3, 330000, så er en fortsatt godt under 600000.
329k! 😮joda men med vesentlige mangler:
https://www.finn.no/169238979
OK, er 39Kw, men hvis man er ute etter e-niro er dette billigste på markedet 🙂