Nå er det jo også IX2 kommet ut, så den begynner vel å konkurrere mot IX1.
Forskjellen mellom iX1 og iX2 er riktignok størst visuelt, men med iX2 får du hakket lavere luftmotstand (0,25 Cd mot 0,26 på iX1) og dermed også lavere forbruk. De to BMW-modellene kommer med samme battieristørrelse, så forskjellene i forbruk og rekkevidde skyldes karosseriets utforming.
Som BMW selv sier det: iX2 har fått en mer dynamisk silhuett. Med samme dekk og utstyrspakke vil iX2 gå lengre enn iX1.
BMW IX2 sin bagasje rommer hele 525 liter – 35 mer enn i iX1.
Forskjellen mellom iX1 og iX2 er riktignok størst visuelt, men med iX2 får du hakket lavere luftmotstand (0,25 Cd mot 0,26 på iX1) og dermed også lavere forbruk. De to BMW-modellene kommer med samme battieristørrelse, så forskjellene i forbruk og rekkevidde skyldes karosseriets utforming.
Som BMW selv sier det: iX2 har fått en mer dynamisk silhuett. Med samme dekk og utstyrspakke vil iX2 gå lengre enn iX1.
BMW IX2 sin bagasje rommer hele 525 liter – 35 mer enn i iX1.