Hei,
Jeg har app versjon v.4.50.5-3608. Jeg opplever at Homelink aktivering fra app aldri fungerer. Får beksjed om at det alltids står "Mislyktes tilkobling".
Har nå en 2019 Model X. På min gamle 2017 Model S så brukte jeg denne funksjonen flittig. Men har hørt at flere har problemer med den.
Aktivering av homelink i bilen fungerer alltid.
Tenkte først om det var at bilen var i "dvale", men ser ingen innstillinger i bilen som skulle tilsi at det er dette som er grunnen.
Andre som erfarer dette og har funnet en løsning? Veldig praktisk å bare åpne garasjen via appen når jeg skal ut
.
Jeg har app versjon v.4.50.5-3608. Jeg opplever at Homelink aktivering fra app aldri fungerer. Får beksjed om at det alltids står "Mislyktes tilkobling".
Har nå en 2019 Model X. På min gamle 2017 Model S så brukte jeg denne funksjonen flittig. Men har hørt at flere har problemer med den.
Aktivering av homelink i bilen fungerer alltid.
Tenkte først om det var at bilen var i "dvale", men ser ingen innstillinger i bilen som skulle tilsi at det er dette som er grunnen.
Andre som erfarer dette og har funnet en løsning? Veldig praktisk å bare åpne garasjen via appen når jeg skal ut
.

.
...