Sitat fra: Småfly på tir 24. jun 2014, kl. 15:55Hele poenget med denne tråden er at dette er en Acenta med halogen.
Har en 2014 tekna og målte spenningsfallet til fjernlysene til nesten 2v.
Den har IKKE led løsningen som Tekna og andre modeller har. Led løsningen er diskutert i et utall andre tråder.
