meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - nvanetten

#1
Model X 2014 - 2022 / Sv: Vampire drain eller noko meir?
tirsdag 08. august 2023, klokken 09:58
Bilen vart køyrt frå hurtigladar på Eikås til Nymark ein ettermiddag, og frå Nymark til Kanalveien morgonen to dagar etter. Normal køyring og omtrent utan stigning e.l. Vêret var slik det har vore på vestlandet i sommar. Ikkje akkurat varmt og heller ikkje akkurat for mykje sol.

Er vel mest ute etter tips til kva dette kan skuldast og anbefalingar ift framgangsmåte for å kunne meir ryddig dokumentere og/eller avdekke evt. problem. Har allerede fått fleire tips her, så takk for det. :)

Det er ingen 3. parts appar knytt til bilen btw.

Skal sjekke nøye kva innstillingar som gjeld, men mht at bilen har stort sett stått i eit parkeringsanlegg med veldig jevn temperatur (ikkje i akkurat dette tilfellet) trur eg ikkje Cabin overheat protection er årsak. Skal dog sjekke om det er slått på.
#2
Model X 2014 - 2022 / Sv: Vampire drain eller noko meir?
mandag 07. august 2023, klokken 18:34
Humbug som i at det potensielt er noko som Tesla må fikse/utbetre/reparere. :)

Problemet har vedvart over lengre tid, så er litt forbi det punktet der eg treng sjekke om det gjentar seg. Samtidig meiner Tesla at dette er "innanfor" og det synest eg er litt rart all den tid bilen tapper ut ila få dagar om den ikkje blir brukt. Altså å ta bilen med seg på hyttetur og la den stå ei veke blir plutseleg risikosport.
#3
Model X 2014 - 2022 / Vampire drain eller noko meir?
mandag 07. august 2023, klokken 16:13
Har ein Tesla X 75D 2019-modell med litt over 70' km. Opplevd over tid at den tapper seg heftig dersom den ikkje blir brukt i ein periode. Sentry ein stor syndar og ved å skru av så bidrar det naturlegvis, men gjorde ein litt betre måling for nokre dagar sidan og meiner at Sentry ikkje kan vere heile årsaka.

Lada på hurtigladar opp til ca 300 km rekkevidde. Ca 1,5 døgn seinare hadde bilen gjenståande rekkevidde på under 160 km og då var total køyrelengde i underkant av 30 km. Altså 130 km forsvann til anna enn køyring...

Har oppsøkt Tesla og klagd, men dei hevder (naturlegvis) at dette er vanleg, og at Sentry er årsaka. I tilfellet over så var Sentry på, men uavhengig av det synest eg batteriet tapper hinsides mykje.

Forslag til korleis dokumentere at det potensielt er noko humbug med bilen?
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA