Krever det faktisk sw 4.0 eller høyere for å få opp dette? Står fremdeles anbefalt 80% hos meg (sw3.7)
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: igniztion på mandag 18. mars 2024, klokken 10:51We Charge justerer prisene sjeldent. Mener de har justert prisene 3 ganger på de 3 årene jeg har hatt ID.4.
"Fordelen" med We Charge er at kortet fungerer på mange flere leverandører enn bare Ionity og at de støtter Plug & Charge, noe Ionity ikke gjør med sine egne abonnement.
Ladeklubben til Elbilforeningen har både Plug & Charge og bedre priser enn We Charge - men er langt fra noen prisvinner om man ser opp mot abonnementene som tilbys av Tesla, Ionity o.l. direkte.
Jeg bruker mest Tesla til lynlading. Ionity har ofte for mye kø på utfartsdager. Kjøper en månedsabonnement hos Tesla om vi skal på langtur, og sparer det inn i løpet av et par ladinger.
Sitat fra: hELgenen på søndag 31. desember 2023, klokken 19:44Jeg har opplevd nå ved 3 anledninger at ladegrense settes til 100% UTEN at jeg har initiert dette selv i app eller på bil. Første gang var vel foeæe ca 1 år siden. 2 og 3 gang var i dag. Oppdaget i dag at bilen plutselig hadde ladet fra 80% til 91% og stod å ladet. Gikk inn i app innstillinger og satt lading til 80%. Trykket lagre. Lading stoppet. 5 minutter etterpå oppdaget jeg igjen ar bilen ladet. Gikk inn i app og nå stod det 100% som ladegrense. Da ble jeg forbannet og dro ut ladepluggen. Hvordan i svarte kan bilen selv endre ladegrense? Det må være enten en bug i app eller ett sikkerhetshull som er opphav til denne idiotoppførselen.
Flere som har opplevd noe lignende?
Er bare jeg som har app på mobil og mobilen har vært i lomma hele tiden...Bilen har stått stille siste 24 timer med 80%
Har easee lader
Sitat fra: igniztion på mandag 10. juli 2023, klokken 14:40Bra forklart. Har kommet frem til det samme selv etter et par langturer i det siste.
Når det gjelder priser, så er det flere av oss som har mange måneder igjen på eksisterende We Charge avtale med 1,60,- på Ionity og 3,60,- på alle andre med We Charge avtale, så disse filtrene er veldig greie for oss enn så lenge.
Sitat fra: atrus på fredag 07. juli 2023, klokken 21:51Det kommer støtt og stadig oppdateringer til We Connect, som nå heter Volkswagen. Planlegging av turer skal ha blitt bedre. I en viss grad har det vært forbedringer, men fremdeles er det elementære mangler som gjør at man nesten må klype seg i armen.
Har et aktivt We Charge-abonnement som er reigstrert i appen. Har satt på filter hvor jeg kun vil «se» ladepunkter som er er en del av We Charge. (Hvorfor jeg ikke velge å se både Ionity og de andre i We charge samtidig, er en sak for seg).
Planlegger en lengre tur som krever ladestoppp. Hva gjør appen? Jo den foreslår et ladestopp hos Cirkle K som 1) ikke er en del av We charge-nettverket, og som 2) er definitivt er den dyreste operatøren i Norge. At det skal være så vanskelig å koble variablene 'abonnement', 'we charge-netttverk' (inkl Ionity) og 'reiseplanlegging' i en og samme app er jo ubegripelig.
Sitat fra: AKBR på tirsdag 04. juli 2023, klokken 17:2522mod. Id4 pro. Noen som har råd ang. seteautomatikk. Sete på høyre side spesiellt går ikke tilbake og frem igjen
når passasjer setter seg. Virker bare i halvparten av tilfellene. Har sw 3.1.