Takk for svar. Jeg tror det bare blir en bil elektrolux, men tanken er ikke dum! 
RJK: Interessant at du hadde samme regnestykke, og du valgte å gå for Kona.
Hva er forventet verditap? Er det slik at man kan regne cirka halv verdi for elbiler etter fem år og 150.000 km? Eller er dert for mye å ta i?
Kan jeg også spørre hva dere som Kona eiere betaler i forsikring i året? Og når du sier at du har brukt 4.000 på service og dekkomlegginger, hva koster en service for Kona? Jeg har forstått at intervallet for Kona er ganske ofte, og at det må gjøres for å beholde garantien.
Det frister faktisk å beholde Lanceren i to år til, nå som den nettopp er EU godkjent og så vurdere BMW I4. Det er så klart en helt annen bil, men jeg synes den var så lekker!

RJK: Interessant at du hadde samme regnestykke, og du valgte å gå for Kona.
Hva er forventet verditap? Er det slik at man kan regne cirka halv verdi for elbiler etter fem år og 150.000 km? Eller er dert for mye å ta i?
Kan jeg også spørre hva dere som Kona eiere betaler i forsikring i året? Og når du sier at du har brukt 4.000 på service og dekkomlegginger, hva koster en service for Kona? Jeg har forstått at intervallet for Kona er ganske ofte, og at det må gjøres for å beholde garantien.
Det frister faktisk å beholde Lanceren i to år til, nå som den nettopp er EU godkjent og så vurdere BMW I4. Det er så klart en helt annen bil, men jeg synes den var så lekker!
