Jeg følger også med på denne og vurderer å oppgradere til nye IX60.
Uten at det er helt bekreftet leste jeg nylig et troverdig sted at de mente IX45 får 96kwh netto og at IX60 får 109kwh netto, altså en marginal økning på IX50 når den bøkr IX60 og en stor økning på iX45 vs iX40. Det kan tenkes at de lager enda en iX40 med 75kwh senere om salget trenger dette.
Virker logisk at iX45 får den største økningen, men også at den plasserer seg under dagens iX50.
Den får sikkert lignende pris som dagens iX50, selv om det er lov å håpe på et sted mellom ix40 og ix50 også prismessig.
Det blkr spennende å se. Jeg vurderer kun biler med over 600km wltp neste gang da jeg har solgt SUVen med dieselåtter og tenker å gå for elbil som erstatning. IX40 er helt topp til sin pris og en brukt iX40 til 550-600 er mye supergod bil for pengene, men ikke god nok rekkevidde på lengre turer etter min smak, da jeg trenger å kjøre ca 400km på 110-motorvei sommerstid.
Uten at det er helt bekreftet leste jeg nylig et troverdig sted at de mente IX45 får 96kwh netto og at IX60 får 109kwh netto, altså en marginal økning på IX50 når den bøkr IX60 og en stor økning på iX45 vs iX40. Det kan tenkes at de lager enda en iX40 med 75kwh senere om salget trenger dette.
Virker logisk at iX45 får den største økningen, men også at den plasserer seg under dagens iX50.
Den får sikkert lignende pris som dagens iX50, selv om det er lov å håpe på et sted mellom ix40 og ix50 også prismessig.
Det blkr spennende å se. Jeg vurderer kun biler med over 600km wltp neste gang da jeg har solgt SUVen med dieselåtter og tenker å gå for elbil som erstatning. IX40 er helt topp til sin pris og en brukt iX40 til 550-600 er mye supergod bil for pengene, men ikke god nok rekkevidde på lengre turer etter min smak, da jeg trenger å kjøre ca 400km på 110-motorvei sommerstid.