"Nissan er kjent for elendig lakk- og metallkvalitet".
Når det gjelder generell byggekvalitet for Nissan Leaf, så er den bra nok. Jeg har ingen spesielle merknader angående det tekniske, som ser ut til å være tilfredsstillende. Likevel ser det spesielt mht. 30 Kwh modellen at det er et voldsomt sprik mht. batteripakkene. Noen opplever den samme degenerering av batteriene etter 20 000 km, som andre opplever etter ca. 100 000 km.
For sin egen del burde Nissan være proaktive og uten videre tilby mye mer frivillig og gratis assistanse for de batteripakkene som er tydelig under pari. Dersom de ikke gjør det, men fortsetter å behandle kunder som klager arrogant og nedlatende, da kommer Nissan sannsynligvis til å gå på en smell i Norge og internasjonalt.
Når det gjelder generell byggekvalitet for Nissan Leaf, så er den bra nok. Jeg har ingen spesielle merknader angående det tekniske, som ser ut til å være tilfredsstillende. Likevel ser det spesielt mht. 30 Kwh modellen at det er et voldsomt sprik mht. batteripakkene. Noen opplever den samme degenerering av batteriene etter 20 000 km, som andre opplever etter ca. 100 000 km.
For sin egen del burde Nissan være proaktive og uten videre tilby mye mer frivillig og gratis assistanse for de batteripakkene som er tydelig under pari. Dersom de ikke gjør det, men fortsetter å behandle kunder som klager arrogant og nedlatende, da kommer Nissan sannsynligvis til å gå på en smell i Norge og internasjonalt.