Åå, du er snill! Nå fikk jeg lavere puls. Takk! Bilen er oppladet nå, og alt ser fint ut. Men den liker ikke å stå ute lenge i mange minusgrader!
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: fonberg på mandag 08. februar 2021, klokken 11:02
Historien viser at i3 frem til nå holder seg veldig godt i pris. Er du i posisjon til å få storkunde-rabatt så får du en godt utstyrt Charged Plus til inkl. to sett hjul til ca. 310.000,- og det vil for de fleste være langt mer gunstig enn å lease samme bil i tre år. Tre år gamle i3-er selges i dag lett for 220-240.000,- om de er godt utstyrt og lav km, og da har de også det mindre 94Ah-batteriet.
Kanskje du skal vurdere å oppgradere til en 2018 eller 2019 i3 med lav kjærelengde? 94Ah har veldig mye mer praktisk rekkevidde enn 60Ah (forskjellen opp til 120Ah er mindre). Og den får du til rundt 70-80.000 mindre enn ny i3.