Sitat fra: RJK på onsdag 19. august 2020, klokken 21:27
Det tilsvarer 3,3675 kr/kWh. De har gode avanser der ja.
Så er det bare å regne på hvor mye strøm man faktisk bruker vs de 1600 de tar utgangspunkt i. Blir billigere med drop-in på Ionity.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: RJK på onsdag 19. august 2020, klokken 21:27
Det tilsvarer 3,3675 kr/kWh. De har gode avanser der ja.
SitatI small-pakken til 449kr i måneden har vi tatt utgangspunkt i strømkostnader på 1600kWh, samt kostnader knyttet til nettleie, Wi-Fi, smartstyringslisens, forsikring, vedlikehold, faktureringskostnader og support.
Sitat fra: Hårek på fredag 07. august 2020, klokken 21:32
Koding fungerer på 2020 modell.
G-meter funker OK.
Road sign funksjonen ble kodet, men den gjør ikke annet enn å gi en feilmelding.
Har ikke prøvd mye, men har ingen indikasjon på det er slike problem. Gjelder kanskje bare helt nye platformer?
Sitat fra: TM på fredag 03. juli 2020, klokken 21:31
10 % betyr jo at det i praksis er ubrukbart. Det burde da ligge på minst 90 %
Sitat fra: TM på fredag 03. juli 2020, klokken 10:40
Er det grunn til å tro at problemene med app stort sett er historie, og at det kun av og til er kortvarige problemer.
Sitat fra: hELgenen på fredag 03. juli 2020, klokken 14:39
Når du trykket gassen rett i bunn gikk det en evighet før du fikk noen respons - og når den kom føltes det ut som et jevnt dieseldrag.
Sitat fra: mortdal på torsdag 11. juni 2020, klokken 08:59
Blir interessant hvor bevisste kjøpere kommer til å bli på dette med batteridegenerering. Først tenkte jeg at Audi gjorde en sykt innhogg i bruktverdien på 2019-bilen min da de økte rekkevidden litt på 2020-modellen. Men skulle jeg kjøpt en over 5 år gammel elbil, ville jeg faktisk valgt en bil med større buffer på batteriet, fremfor en med noen få km lengre rekkevidde som ny.
Sitat fra: elektro på tirsdag 03. mars 2020, klokken 11:07
Noen foretrekker Individual, men den gir dessverre ikke mulighet til kontrollere fjæringen, så jeg antar at den oppfører seg som Auto.
Sitat fra: daktari på tirsdag 03. mars 2020, klokken 14:28
Med Individual kan du kontrollere dempingen (komfort/balansert/sportslig), og høyden er satt til 3/middels. Kan ikke justere høyden inne i programmet, men den senker seg automatisk til 2 over cirka 130 km/t.
Sitat fra: hemi på mandag 27. april 2020, klokken 22:31
Skal du rocke 300+ må du nok kjøre i leaf fila med lastebilene og fart deretter og ballonghjul
Sitat fra: janbanan på mandag 11. mai 2020, klokken 09:57
Hvor ser man hvilke sw oppdateringer som legges på?
Jeg har OBDEleven-Pro (med litt redusert funksjonalitet med iOS), om det er til hjelp.
Sitat fra: ThomasEL på mandag 11. mai 2020, klokken 10:15Det er i hovedsak for kommunikasjonsmodulen. Det finnes også en oppdatering til MMI tilgjengelig som kom for noen måneder siden, den het 91x4. For de som opplever risting i bakakslingen ved 50-70 er det oppdatering tilgjengelig for det også som heter 93g1.
Denne såkalte B9PA oppdateringen du nevner:
Er det oppdateringen for MMI..?
Sitat fra: storeulv på søndag 10. mai 2020, klokken 09:19
Jeg mistenker at problemet ikke ligger i bilen, men snarere i selve løsningsdesignet sentralt hos VAG. Altså hvordan app-til-server-kommunikasjon er satt opp.
Men selve løsningen med tregheter, brudd og ustabil tilgang indikerer for meg med mine drøye 25 år i IT-bransjen at de har basert løsningen på synkron direkte kommunikasjon mot baksystemene uten regelmessig cacheing av tilstandsdata. Da opplever man appen som treg, og når data ikke er cachet får man ingen svar etter lang ventetid.
Sitat fra: Kølis på onsdag 06. mai 2020, klokken 22:10
Litt dumt av meg å ta dette i denne linken da det finnes en annen med tema..
Men spør allikevel, får man 50kw uansett fra en hurtiglader med SOC under 80%..? Eller går den under 50kw tidvis? Og med SOC over 80%..?
Da ønskelig med svar fra de som har erfaring og ikke kun teorien
Sitat fra: ThomasEL på lørdag 18. april 2020, klokken 12:03
- Det er med andre ord ingen forskjell om jeg fikk denne bilen fra utstillingen i forhold til om jeg fikk en fra lageret i kjelleren. De er alle ladet opp til 100% ved ankomst butikk.
Sitat fra: eivindbs på torsdag 13. februar 2020, klokken 11:57
At en bil til 800 000 ikke har fjernlysassistent som standard, er årets beste vits. Er dette noe som kan ettermonteres/bestilles? Har skjønt at det er en av funksjonene som kommer på FOD, så det er vel rimelig å anta at funksjonen ligger i bilen.