Da kan jeg vel slå fast at jeg traff bunnen både mtp salg av m3p og kjøp av ylr. Greit nok.. Både tror og håper at prisene skal videre opp utover året. Kronekursen er for lav rett og slett til at det kan vare.
At p har blitt satt ned denne gangen, kan kanskje skyldes at folk ser at forskjellen mellom lr og p er svært liten. Jeg mener, hvem er det som vil betale penger for et ubrukelig hjulsett og mindre bakkeklaring på en suv? Spesielt med de veiene vi har mange steder i dette landet..
Hva gjelder comfortdemping, er jeg rimelig sikker på at min marsleverte berlin ylr har dette. Da jeg prøvekjørte en kinabil fra høsten 22, reagerte jeg veldig på hvor stivt den var satt opp og hvordan slag fra små ujevnheter ble sendt opp gjennom hele bilen. Og da kom jeg rett fra m3p.
Allerede fra de første meterne jeg kjørte min ylr, kjente jeg veldig tydelig forskjell på oppsettet. Bilen går mye roligere på veien, kanskje noe mer duvende, men det er betraktelig mer komfortabelt.
At p har blitt satt ned denne gangen, kan kanskje skyldes at folk ser at forskjellen mellom lr og p er svært liten. Jeg mener, hvem er det som vil betale penger for et ubrukelig hjulsett og mindre bakkeklaring på en suv? Spesielt med de veiene vi har mange steder i dette landet..
Hva gjelder comfortdemping, er jeg rimelig sikker på at min marsleverte berlin ylr har dette. Da jeg prøvekjørte en kinabil fra høsten 22, reagerte jeg veldig på hvor stivt den var satt opp og hvordan slag fra små ujevnheter ble sendt opp gjennom hele bilen. Og da kom jeg rett fra m3p.
Allerede fra de første meterne jeg kjørte min ylr, kjente jeg veldig tydelig forskjell på oppsettet. Bilen går mye roligere på veien, kanskje noe mer duvende, men det er betraktelig mer komfortabelt.