meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - ope

#1
Nissan / To brukere i Nissan Connect?
fre 04. aug 2023, kl. 14:16
Er det mulig å a to brukere på én bil på appen Nissan Connect? Vi er to sjåfører og hittil har vi hatt én bruker. Når den ene logger på, blir det andre kastet ut....
#2
Jepp, har snakket med kundeservice. Må aktivere bilen på nytt, så det ordner seg.

Takk for svar.
#3
Nei, har ikke fått den mailen....
#4
Funker ikke. Bytta passord og kom som sagt inn på en helt tom konto på web. Det var til og med lagt inn en ny bil.....

På appen får jeg bare beskjed om at jeg ikke har aktivt abonnement og kommer ikke inn.
#5
Fikk beskjed i dag at jeg hadde tastet inn feil passord på you+ appen. Prøvde flere ganger både på appen og web. Kjørte da tilbakestilling av passord, og kom da inn på web, men da var hele kontoen tom. Det lå inne en helt annen bil (jeg har Leaf), og alt annet var borte.

Men når jeg prøver å komme meg inn på appen, fungere ikke dette. Jeg får beskjeden "Du har ingen aktive abonnementer for øyeblikket....(lang tekst)".

Flere som opplever dette? Har hatt bilen i 4 år, og har hatt enormt mye problemer med denne appen, både ved at det går utrolig tregt, og at man ofte blir kastet ut av den og må logge inn på nytt, og generelt ustabilitet. Og nå dette. Hva i alle dager er det som foregår? Så utrolig useriøst av dem.
#6
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Nissan EV + IFTTT
tor 14. nov 2019, kl. 15:13
Appen funker som før (og er like treg som før...). Så jeg får startet klimaanlegget derfra. Men altså ikke via IFTTT.....
#7
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Nissan EV + IFTTT
lør 09. nov 2019, kl. 22:24
Ifttt har slutta å fungere. Noen som vet hvordan det løses. Har funket perfekt tidligere.
#8
Alt det andre / Lading i Sverige med ladebrikken
lør 05. okt 2019, kl. 15:47
Flere som har opplevd trøbbel med bruk av elbilforeningens ladebrikke på Bee sine ladestasjoner i Sverige? Har registrert brikken min hos dem og har fått det til å fungere èn gang. Siden er det bare tull. Nekter å lese brikken. Endte til slutt opp med å kjøpe Bee kontantbrikke. Traff på flere andre nordmenn som heller ikke fikk det til å fungere.
#9
Litt gammel tråd dette, men gidder ikke lage ny.

Leser nå flere steder at man skal ta ut kabelen fra ladeboksen hjemme, dvs ikke la kabelen heng i ladeboksen når man er ferdig med å lade. Denne regelen har jeg ikke fulgt, må jeg innrømme, jeg lar kabelen stå i boksen hele tiden, og plugger i/ut av bilen.

Ser at mange gjør det samme som meg, men er det egentlig en fasit her? Jeg er ingen ekspert, men jeg klarer ikke helt å forstå dette, når man ser at det finnes ladere med fastkabel, der dette åpenbart ikke er et problem.

Har ikke merket noe varmgang i kabelen.
#10
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Elendig app
ons 28. nov 2018, kl. 15:08
Mange tråder om denne ja.

Appen er noe av det verste jeg har sett av en profesjonell aktør. Det skal rett og slett ikke være mulig å lansere en offisiell app som er så ustabil og dårlig. I de siste dagene har den vært håpløs, og det virker som det er serverne som er nede, for det funker ikke med IFTTT heller.

Dette er åpenbart noe Nissan er klar over, og det er rimelig useriøst at de ikke tar tak i problemet og fikser det.
#11
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Nissan EV + IFTTT
tor 22. nov 2018, kl. 11:02
Sitat fra: oarnoe på tir 13. nov 2018, kl. 18:49
Enig at dette fungerer som fy, har laget 2 snarveier på «Widget» skjermen i ios. Denne løsningen gjør at jeg mye raskere starter varmen, og at jeg da kan starte varmen når jeg skal en liten tur innom en butikk og komme tilbake til varm bil
#12
Bør være vesentlig mer oppgradering enn 20kW batteri for at dette skal være verdt det....
#13
Min har ikke fungert på et døgn. Kommer ikke inn, har sikkert forsøkt 30 ganger.
Den var elendig fra før, nå er den ubrukelig....
#14
Selger min nesten ubrukte ladekabel, fordi den er for kort. Spiralkabel på 5 meter, men effektiv lengde på 3 meter.

Elon – Mode 3 – Type 2 – 7,4kW (32A) – Spiral – Låsbar – 5m

Nypris kr. 1999,-
Selger den for kr. 1000,- + frakt.

https://gronnemil.no/produkt/elon-mode-3-type-2-til-type-2-spiral-lasbar/
#15
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Ny app til nye leaf
ons 24. okt 2018, kl. 12:35
Min app er fortsatt EKSTREMT treg. Er det hos meg, eller er dette noe alle opplever?
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA