Hvis noen mener å kommentere på andres bil basert på hva man selv måtte mene om sjefen i selskapets politiske holdninger, er man nok i et helt ekstremt mindretall og ikke helt i vater.
Hvis man oppriktig tror folk gjør større forbrukerkjøp basert på politiske renhetsritualer for toppsjefen i aktuelt selskap er man også langt ute på vidda og sykler. I så fall på tide med en seriøs realitetssjekk. Hva folk sier for politisk kapital til folk de opplever som autoritære og hva de gjør i praksis er to vidt forskjellige ting. Det er ikke akkurat et område som savner forskning, dette...
Det handler ikke om å ikke agere i henhold til overbevisning og prinsipper, det handler om å ikke være en lettpåvirkelig fjomp for eksterne interesser.
Statistikken lyver uansett ikke: 4774 Model Y registrert så langt i juni, neste plass er BZ4X med 702. Spørreundersøkelser blant folk som uansett ikke vurderer Tesla blir litt vel søkt.
Hvis man oppriktig tror folk gjør større forbrukerkjøp basert på politiske renhetsritualer for toppsjefen i aktuelt selskap er man også langt ute på vidda og sykler. I så fall på tide med en seriøs realitetssjekk. Hva folk sier for politisk kapital til folk de opplever som autoritære og hva de gjør i praksis er to vidt forskjellige ting. Det er ikke akkurat et område som savner forskning, dette...
Det handler ikke om å ikke agere i henhold til overbevisning og prinsipper, det handler om å ikke være en lettpåvirkelig fjomp for eksterne interesser.
Statistikken lyver uansett ikke: 4774 Model Y registrert så langt i juni, neste plass er BZ4X med 702. Spørreundersøkelser blant folk som uansett ikke vurderer Tesla blir litt vel søkt.