Har hatt en e2008 som leiebil i Sverige denne helgen og skulle levere den tilbake med min 80% ladet batteri. Prøvde på 3 ulike 150/300 kW hurtigladestasjoner (Q8, Cirkle K og en annen), og ingen av dem ga mer enn mellom 20 og 30 kW lading - var alene da jeg startet. Det var et par grader, og de to første forsøkene var med relativt kald bil, siste forsøk etter 30 min motorveikjøring.
På vår «gamle» i3 har jeg alltid oppnådd mellom 40-50 kW på hurtigladere når jeg starter lading et sted mellom 0 og 50% igjen.
Er det en feil på den aktuelle leiebilen, har Sverige strupet maks effekt, eller er det bare slik for Peugeot e2008?
På vår «gamle» i3 har jeg alltid oppnådd mellom 40-50 kW på hurtigladere når jeg starter lading et sted mellom 0 og 50% igjen.
Er det en feil på den aktuelle leiebilen, har Sverige strupet maks effekt, eller er det bare slik for Peugeot e2008?