Åpne-/lukke-knappen på ladepistolen er ganske verdifull i det daglige liv for min del. Jeg stemmer for Tesla Wall Connector

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Øyvind.h på torsdag 17. oktober 2019, klokken 16:11
Det har vel alltid vært motorvei som er definert som autopilotens arbeidsområde? Jeg har gått og ventet på at de ville stramme inn, men heldigvis kan en vurdere dette selv skjønnsmessig.
Sitat
Funksjonene vi tilbyr i dag krever at sjåføren til enhver tid har kontroll over kjøretøyet, og gjør ikke bilen selvkjørende. På grunn av dagens regelverk vil du måtte bruke for eksempel blinklyshendelen for å aktivere visse funksjoner. Av samme grunn er rekkevidden og manøvrerbarheten ved bruk av Summon begrenset.
Sitat fra: kodax på tirsdag 13. august 2019, klokken 13:34
Jeg svarer meg selv:)
Ja, på min 2019-modell går det akkurat å få opp det ene setet på 3.rad etter at buret er dyttet inn. (Man må bare være litt forsiktig når man legger det ned igjen så ikke bakplaten blir dratt av.)
Sitat fra: Lynkjapp på lørdag 06. juli 2019, klokken 11:57Sitat fra: DagfinnN på fredag 05. juli 2019, klokken 21:13
Kan i hvertfall bekrefte at 20.4.2 langt på vei har fjernet fantombremsingen for meg.
Men haters som bare leter ikke neg. ting er vel ikke interessert i å vite det.
Jeg har vært hater på selve TACC på min Model 3, men som du sier, med 20.4.2 har fantombremsingen blitt nesten helt borte. Det lille som er igjen er ikke hard bremsing men bare litt regenerering i et halvt sekund hvor farten ikke går ned mer enn noen få km/h. Nå kan jeg bruke den uten å føle at jeg må ha foten klar på moropedalen og et øye i speilet til en hver tid. Deilig!
Sitat fra: TMS85 på fredag 31. mai 2019, klokken 12:28Sitat fra: Kim- på fredag 31. mai 2019, klokken 12:13
Akkurat nå ligger prisen på oppgradering fra EAP til FSD på 50.000,-
Og da mener du ekstrakostnaden for en brukt 2017-modell som allerede har EAP?
Ikke hva det koster i ettertid for en ny TMX kjøpt i dag?
Sitat fra: cra på onsdag 15. mai 2019, klokken 09:22
Da tror jeg kanskje de som bruker rain-X o.l. for å få det til å fungere skikkelig gjør oss alle en bjørnetjeneste.
Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 07. mai 2019, klokken 22:07
Tenker på grunnopplæring for Europa og ROW.
Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 07. mai 2019, klokken 15:36
Håper ikke det releases software som er under opplæring slik som NN uten en form for grunnopplæring. Tesla har en forkjærlighet til å slenge på BETA for alt de ikke har fått helt til å virke, og jeg vil ikke kjøre med FSD BETA!
Sitat fra: magnusgb på tirsdag 07. mai 2019, klokken 14:10
Da prøver jeg å ramse opp litt her, blir dyrt:
- Vinterdekk, 20 000 - 30 000
- Gummimatter, 3 000 - 6 000
- Lakkforsegling, 7 000 - 10 000?
- Annen fiks for nybil?
- Ekstra ladekabler/adaptere nødvendig? 5 000
Sitat fra: Motorwatt på mandag 06. mai 2019, klokken 15:16
FSD: Tror at de vil utvikle FSD ferdig for USA før de i det hele tatt begynner med internasjonalisering. Det kan ta tid. Lang tid. Kanskje også veldig lang tid....
Sitat fra: S4e på tirsdag 07. mai 2019, klokken 13:37
Blir spennende å se hvor den får informasjon om midlertidige fartsendringer... Det er vel kanskje litt for optimistisk å tro at den vil lese skilt?
Sitat fra: Øyvind.h på mandag 06. mai 2019, klokken 12:00
Har i hvert fall skiltlesing på min X med AP1. Det fører til at den holder 60 i 80-sone ved Mjøsa fordi 60-skiltet på naboveien står dumt plassert. Men helt klart at det må kombo av skiltleser og kartdata til slik AP1 har.
Sitat fra: Øyvind.h på mandag 22. april 2019, klokken 19:44
Obs: en del bruker tid på å maskere dekkene. Det trenger du ikke. Plasti dip binder seg ikke til gummi.
Sitat fra: andrjor på mandag 25. mars 2019, klokken 12:28
66 cm i høyden er grensen da med andre ord, veldig bra å vite.