Jeg har et originalt trådløsadapter i min 2022 FC, men det er mulig det er en ramme dette sitter i i armlenet som må byttes. Lader opptil iPhone 15 pro størrelse, men pro max er for stor for adapterets fjærbelastede klemme i lengderetningen...
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: RJK på fredag 19. januar 2024, klokken 19:09Ionity? De har vel ikke ladere ved Ikea Slependen. Recharge har ladere ved Ikea Slependen!Sorry, kan huske feil. Du har nok helt rett mht. Recharge 🙄
Sitat fra: Handyman på tirsdag 16. januar 2024, klokken 08:58Det er din bil det er noe galt med. Den skal være varm og komfortabel, is- og duggfri i lavere temperaturer enn -30. Meld det til Tesla.
Ved å sette bilen i Chill så bruker den mindre på å varme batteriet. Det reduserer forbruket, men korte turer i sterk kulde gir uansett et skyhøyt forbruk pr.km.
Sitat fra: geear på onsdag 20. desember 2023, klokken 10:45Hvis du så testen med kun ett forhjul med grep, så fikk du se at det ikke hjalp å slå på TA. Bilen klarte altså ikke trekke seg løs med kun ett forhjul på tørr asfalt. Uavhengig av modus. Resten var bra.Mulig det, hadde ikke lyd på, men som andre sier er det bare å tråkke litt mer på wattpedalen. Ikke som tidlige versjoner av Haldex som ikke fikk 4WD i revers heller 😉
Sitat fra: mariusse på tirsdag 19. desember 2023, klokken 18:51Kan se ut som det var en ekstra dag med plussgrader som skulle til, for tidligere i dag så fungerte det igjen på begge sider...Bra det løste seg og du får håpe det holder seg. Om ikke kan det kanskje være fukt i sensor/krets et sted.