Ikkje dumt å laga ein oversikt. :-) For vår del fann me ei ripa i lakken som viste seg å måtte lakkerast på nytt. Vart notert ned og registrert. Når eg kom heim og parkerte i garasjen såg eg plutselig mange riper i frontruta på venstre sida som eg ikkje hadde sett på overtakelse pga litt dårlige lysforhold. Kjørte rett tilbake til Tesla Minde i Bergen og forklarte problemet og dei sendte meg rett videre til Hurtigruta Carglass for å få sett på eller fiksa ripene. Det viste seg etterkvart at heile frontruta måtte byttast, men dette var ikkje noko problem og ny frontrute er bestilt. Har i etterkant også funne nokre mindre feil som eg har fått beskjed om å rapportere inn og så skal dei fikse etterkvart.
Alt i alt synes eg, sjølv om det vart ein del småting å sette fingeren på, at Tesla har vore ryddige og prøvd å ordne opp i det som har vore feil. I mitt tilfelle er det ikkje feil som treng akutt utbetring eller som gjer at eg ikkje kan bruke bilen, og eg har ikkje fått inntrykk av at Tesla kjem til å prøve å lure seg vekk i fra å rydde opp i dette. Så sjølv om det har vore litt mas med å rapportere inn dette og få bekrefta frå Tesla at dei skal ordne opp, så er eg fortsatt happy med å ha fått ny bil og tviler ikkje på at dette blir ordna opp i.
Update: Har no fått time til skifte av frontrute på mandag 1.april (bil utlevert 20.mars).
Alt i alt synes eg, sjølv om det vart ein del småting å sette fingeren på, at Tesla har vore ryddige og prøvd å ordne opp i det som har vore feil. I mitt tilfelle er det ikkje feil som treng akutt utbetring eller som gjer at eg ikkje kan bruke bilen, og eg har ikkje fått inntrykk av at Tesla kjem til å prøve å lure seg vekk i fra å rydde opp i dette. Så sjølv om det har vore litt mas med å rapportere inn dette og få bekrefta frå Tesla at dei skal ordne opp, så er eg fortsatt happy med å ha fått ny bil og tviler ikkje på at dette blir ordna opp i.
Update: Har no fått time til skifte av frontrute på mandag 1.april (bil utlevert 20.mars).

Men ville bare høre om noen var mer oppdaterte
