Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nye brukere som poster lenker

Startet av TB, mandag 19. august 2024, klokken 22:50

« forrige - neste »

TB

Det har vært en økning i brukere som poster en del lenker siste tiden?

Dette er nyopprettede brukere som har postet lenker:
killir
dawer
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

RJK

Sitat fra: TB på mandag 19. august 2024, klokken 22:50Det har vært en økning i brukere som poster en del lenker siste tiden?

Dette er nyopprettede brukere som har postet lenker:
killir
dawer
Ingen vits i å starte en tråd om dette! Rapporter heller til moderator, så får de fjernet dette.

Forståelig at de ikke rekker å rydde i helgene, om jobben stortsett bare utføres av noen få.

Så lenge man kan bruke alias/brukernavn, så er det ikke meg i mot at de vil endre til å kreve verifisering ved bruker-opprettelser. Så slipper man at slike "roboter" får lage konti og spre søppelet sitt!

Jeg har rapportert i fleng!   :+1:
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Electric cars in Norway

Sitat fra: RJK på mandag 19. august 2024, klokken 23:45Ingen vits i å starte en tråd om dette! Rapporter heller til moderator, så får de fjernet dette.
Godt innlegg.
Ja jeg varsler moderator også mye om dette. 

Jeg viser med et bildet hvordan varsle på «Mer» knappen

RJK

Sitat fra: Electric cars in Norway på tirsdag 27. august 2024, klokken 07:16
Sitat fra: RJK på mandag 19. august 2024, klokken 23:45Ingen vits i å starte en tråd om dette! Rapporter heller til moderator, så får de fjernet dette.
Godt innlegg.
Ja jeg varsler moderator også mye om dette.

Jeg viser med et bildet hvordan varsle på «Mer» knappen
Håper det ikke var mitt innlegg du rapporterte der!

8)

Jadda, skjønte det bare var eksempel!  :laugh:
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Electric cars in Norway

Sitat fra: RJK på tirsdag 27. august 2024, klokken 07:27Håper det ikke var mitt innlegg du rapporterte der!

8)

Jadda, skjønte det bare var eksempel!  :laugh:
;D nope, bare for å vise

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA