Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

cairnz

Jeg har innforstått meg med at jeg får "min" bil når den er klar. ... *smil*
Elbilist

Omnilord

*sukk* Da var status tilbake til "Vi har begynt å skaffe deler til din Model S" etter ca. 12 dager med i produksjon status. :-\
X Sig reservert

Duzzy

Fikk mail fra DES i dag.
Levering 3/12 kl 10:00
Endelig en dato!  :)
Jessheim
standard P85, Sort, 19", sort nappa,panorama, Alle pakker untatt dobbeltlader.
Levering 28.11.2013

Lassie

Produksjon fullført

Din Model S blir klargjort for henting eller levering.
Model X 75D bekr. 15.08.17 (lev.tid 14-28. nov)
Model S 85D, mars 2015
E-Golf, nov 2014
Model S 85, nov 2013

Muffinman

Fikk tilbud om levering 05.11.2013, men måtte utsette til 7/11. Framskynding til 4. tok de ikke sjansen på. Men i dag fikk jeg beskjed om at bilen var i Drammen og kunne bli sendt Trondheim når som helst, så da ble det travelt med å få på plass siste de siste brikkene med oppgjør og forsikring. Kan kanskje tenkes at det blir framskyndet likevel.

Så må jeg bare finne ut hvordan man hacker den fordømrande UMC`en og får montert på en blå 32A enfas kontakt. Den trenger jeg _virkelig_ for å i det hele tatt kunne bruke bilen noe særlig.

sondell

Tilbud om levering 09.12.2013 på Alnabru :)

Kenneth Waal

Ser det er flere som har fått noe informasjon ang.levering. Jeg har ikke mottat EN mail fra testa siden jeg bestilte 1.juni. Ikke EN. Har sjekket at de har riktig mail-adresse. Flere som har VIN på 20-tallet som har fått noe. Jeg har vin 19367.
Tesla Model S Performance

85 kwh - Tech-Pakke - Parkeringsassistent - Panorama - Lydpakke - Lyspakke - Sikkerhetspakke - Barneseter

krister461

Sitat fra: Kenneth Waal på onsdag 23. oktober 2013, klokken 21:30
Ser det er flere som har fått noe informasjon ang.levering. Jeg har ikke mottat EN mail fra testa siden jeg bestilte 1.juni. Ikke EN. Har sjekket at de har riktig mail-adresse. Flere som har VIN på 20-tallet som har fått noe. Jeg har vin 19367.
Du kan følge statusen din på MyTesla og vil bli kontaktet 3-4 uker før levering. Om du vil ha flere e-poster fra Tesla så må du mase på de slik mange av oss andre gjør. (Uten at det gjør så veldig mye annet enn at Tesla får mer å gjøre på). :)

Bonefish

Om det er noen trøst så har ikke jeg hørt noe fra DS heller.
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Vikinger87

Her det samme..Bilen er ferdig men, ingen mail ingen tlf. om levering..
    #2582

Muffinman

Tok tre uker fra ferdig til de tok kontakt om levering for min del.

Nilsjohanf

Vin 19425 så jeg i Drammen i dag + 20 Stk.

Maartensommer

Stor aktivitet i Drammen i dag.  Jeg talte 19 biler inne i hallen, men ble stoppet fra å gå inn.  På utsiden så jeg følgende biler:

- P16859 til Stavanger
- P16834 til Stavanger
- P16851 til Oslo

Det stod også en hvit med 19" og spoiler, men her var alle nr borte og et klistremerke over VIN i vinduet.

Postman pat

Produsert ferdig Fredag  18 Oct.  :) Mail  igår for levering 9 desember. En uke enda senere enn forventet. :-[
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA