Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vi som har P85+

Startet av Ludvig, onsdag 15. oktober 2014, klokken 14:35

« forrige - neste »

Ludvig

En tanke som slo meg var at vi sitter på en modell som går ut av produksjon. Er det utenkelig at det kan ha en verdi i seg selv??  Noen som har noen tanker om det?
Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

Knnot

Sentimental verdi?

Bilen har vell uavhengig av ny modell eller ikke, en verdi ut i fra stand, utstyr o.l.

Amper

Det ludvig referer til tror jeg er at + modellen som har bedre veigrep kan bli en samlebil på lang sikt dersom ikke andre utgaver får dette opphenget.

Om de får +opphenget betyr det at + utgaven ikke blir spesiell på noen måte.. jeg tipper "+" understellet er inkludret i P85 og P85D som standard far nå av.. 
P85D :o)

D.O

Jeg ville ikke hatt + men vurderer P85D kontra X, hvis + er standard så blir det deffinitivt X.
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA