Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Smartlås for ytterdør tilsvarende Model 3

Startet av rlnd, mandag 06. mai 2019, klokken 12:39

« forrige - neste »

rlnd

Har blitt veldig glad i nøkkelsystemet (mobilnøkkel) til Model 3, spørsmålet er om det finnes noe som fungerer på tilsvarende måte for huset?
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

rlnd

Har en Yale Doorman allerede, men har lyst på noe som åpner døren når jeg er i nærheten uten å åpne app eller taste inn kode.
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

Daniel_0007

ser ut som danalock har det du ser etter https://www.sikkerheten-selv.no/product/803/danalock-v3-smartl%C3%A5s-med-app

Auto-unlock: Danalock appen benytter seg av GPS tracking - som igjen sørger for at appen forbreder seg til å åpne døren din automatisk idet du nærmer deg. Idet du er innenfor bluetooth dekningsområde (5-10 M) låser Danalock automatisk opp døren for deg. Perfekt når du kommer hjem med fulle bæreposer i begge hendene og ikke har mulighet til ta opp telefonen for å åpne døren.
Model 3 2019 LR Rwd

geear

Du kan få til dette med flere smarthussystemer, via geofencing (og bare fantasien setter begrensninger for hva det kan brukes til). Bare å begynne med en gateway og en lås.. trenger ikke bygge ut hele huset med en gang (men blir fort avhengighetsskapende..).

Solheim

Jeg kjøpte Danalock når jeg byttet til Model 3, så har jeg en reservenøkkel til huset liggende i bilen. Greit å forlate huset uten nøkler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA