Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Fiat 600e

Startet av 1317142119, onsdag 14. juni 2023, klokken 13:16

« forrige - neste »

1317142119

Ryktene og bildene har florert over lang tid, men nå er deler av reklamekampanjen lekket:


Personlig ville jeg aldri kjøpt bilen, gitt hvor lite Bertel O. Steen bryr seg om Fiat. Ikke er det mulig å kjøpe 500e fra Bertel O. Steen sine forhandlere, ikke gidder de å ta service på dem og Fiat er sortert i "annet"-posten på nettsidene dere.

Er vel ikke mulig å vise i større grad at Bertel O. Steen ikke bryr seg. Noe som i seg selv er en prestasjon uten like, gitt at 500 var en av de mest populære bilene i Europa i fjor. De graver sin egen grav her hjemme, dessverre.

Daniel_0007

Vel nå er det ikke bos som selger Fiat enda, https://www.fiat.no/finn-forhandler

Men Ja denne blir nok en stellantis bil med annet merke, samme plattform og batteri/drivlinje som avenger, 2008,308,mokka,ds3 etc
Model 3 2019 LR Rwd

1317142119

Det er det som er problemet. Fiat importeres av Bertel O. Steen (i halvannet år nå), men de vil ikke ha noe med bilene å gjøre.

Daniel_0007

Sitat fra: 1317142119 på torsdag 15. juni 2023, klokken 15:29Det er det som er problemet. Fiat importeres av Bertel O. Steen (i halvannet år nå), men de vil ikke ha noe med bilene å gjøre.

Jepp og problemet er at bos har altfor mange merker, personlig syns jeg de burde kvitte seg med Kia, Mercedes og smart og bli ren stellantis forhandler men det ville vært finansiellt selvmord da kia og Mercedes selger bedre enn stellantis i Norge  ;D Er ikke bare Fiat men vil si Opel og Citroën er langt nede på lista til bos også to merker de har fått de siste årene.

Møller holder seg til vag, bos kunne holdt seg til stellantis.
Model 3 2019 LR Rwd

Fjern

Sto mellom denne og nye Opel Mokka 54 kWh. Endte med Opelen.
Fiat 600e og jeep avenger er vel nesten samme bil, mens Opel mokka ikke er så langt unna mtp at de har samme "innmat." (Beklager ordvalget, jeg kan ikke bil)
Koz og klemz

Electric cars in Norway

Sitat fra: Fjern på mandag 18. desember 2023, klokken 23:38Sto mellom denne og nye Opel Mokka 54 kWh. Endte med Opelen.
Fiat 600e og jeep avenger er vel nesten samme bil, mens Opel mokka ikke er så langt unna mtp at de har samme "innmat." (Beklager ordvalget, jeg kan ikke bil)
Grattis med et godt kjøp av Mokka :+1: den er tøff.

RJK

Sitat fra: Electric cars in Norway på tirsdag 19. desember 2023, klokken 04:34
Sitat fra: Fjern på mandag 18. desember 2023, klokken 23:38Sto mellom denne og nye Opel Mokka 54 kWh. Endte med Opelen.
Fiat 600e og jeep avenger er vel nesten samme bil, mens Opel mokka ikke er så langt unna mtp at de har samme "innmat." (Beklager ordvalget, jeg kan ikke bil)
Grattis med et godt kjøp av Mokka :+1: den er tøff.
Jai ikke vil ha mokka bil...!

Hehehe, just kidding.

Grattis @Fjern, en flott bil og et godt bilvalg. Denne vil du helt sikkert trives godt med.

Hvilken farge gikk du for?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Fjern

SitatHvilken farge gikk du for?

Rød 8)
Koz og klemz

RJK

Sitat fra: Fjern på tirsdag 19. desember 2023, klokken 09:59
SitatHvilken farge gikk du for?

Rød 8)
Nice. Det er en lekker farge på den bilen! Og jeg mener denne bilen "må" ha farge. Rød og grønn-fargene er de fineste i sortimentet.

:+1:
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Electric cars in Norway

Sitat fra: RJK på tirsdag 19. desember 2023, klokken 08:50
Sitat fra: Electric cars in Norway på tirsdag 19. desember 2023, klokken 04:34
Sitat fra: Fjern på mandag 18. desember 2023, klokken 23:38Sto mellom denne og nye Opel Mokka 54 kWh. Endte med Opelen.
Fiat 600e og jeep avenger er vel nesten samme bil, mens Opel mokka ikke er så langt unna mtp at de har samme "innmat." (Beklager ordvalget, jeg kan ikke bil)
Grattis med et godt kjøp av Mokka :+1: den er tøff.
Jai ikke vil ha mokka bil...!

Hehehe, just kidding.

Grattis @Fjern, en flott bil og et godt bilvalg. Denne vil du helt sikkert trives godt med.

Hvilken farge gikk du for?
Nå får du snart en 1/2 øl i håret ;D

#spelemann

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA