Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hyundai Inster

Startet av ElMarkus, søndag 20. oktober 2024, klokken 22:56

« forrige - neste »

ElMarkus

Sitat fra: Electric cars in Norway på onsdag 23. oktober 2024, klokken 05:39
Sitat fra: ElMarkus på tirsdag 22. oktober 2024, klokken 12:20Denne del underst på dørene burde vart i krom.
Ser den. Svart gir inntrykk av større bil en krom, tror jeg. Sikkert derfor...

:+1:
Ikke lag kø, da blir jeg sprø:)

ElMarkus

Ser ut som ligge flaten inni Inster er ca 180cm lang når du får satt inn en madrass der inne.

ElMarkus

20km lenger rekkevidde med 15 tums felger enn med 17 tums.

I reell bruk har det knapt noen betydning...

;)

ElMarkus

Men likevel... komfort blir jo bedre med 15 tums felger.

Electric cars in Norway

Sitat fra: ElMarkus på onsdag 23. oktober 2024, klokken 23:49Men likevel... komfort blir jo bedre med 15 tums felger.
Mest gummi er best men lite er fetest ;D

ElMarkus

Jimnordb

Kan se at det er en Prisliste og Konfigurator på Hyundai DK sin side nå. Husk å trekk fra cirka 25%(pga. mva.) før du regner om fra DKK til NOK for å få en mer realistisk norsk pris. Selv om vi ikke har peil på hvordan det blir her ennå.

Prisliste
https://www.hyundai.dk/modeller/inster/pris-og-udstyr

konfigurator
https://www.hyundai.dk/bestil/inster?trim=13671&powertrain=13682&exterior=13840

Vi får se hva priser det blir her i norge og evt pakker. Kan ikke se noe grunn å kjøpe uten varme i rattet og seter her i norge?

ElMarkus

Sitat fra: Jimnordb på torsdag 24. oktober 2024, klokken 23:20Kan se at det er en Prisliste og Konfigurator på Hyundai DK sin side nå. Husk å trekk fra cirka 25%(pga. mva.) før du regner om fra DKK til NOK for å få en mer realistisk norsk pris. Selv om vi ikke har peil på hvordan det blir her ennå.

Prisliste
https://www.hyundai.dk/modeller/inster/pris-og-udstyr

konfigurator
https://www.hyundai.dk/bestil/inster?trim=13671&powertrain=13682&exterior=13840

Vi får se hva priser det blir her i norge og evt pakker. Kan ikke se noe grunn å kjøpe uten varme i rattet og seter her i norge?
:+1:

ElMarkus

Glad nyhet fra Hyundai Norge nå så her på morgen  :)

Electric cars in Norway

ElMarkus

ElMarkus

Svein_H

Rent personlig syns jeg den har et utseende bare en mor kan like, men samtidig er den litt kul også, og virker veldig fleksibel. Vurderer å annullere kontrakten min på ë-C3, nå har de utsatt ankomsttid gjentatte ganger, og jeg begynner rett og slett å bli lei av ventingen.
2021 Zoe Zen+ R110 (2024-)
2018 Zoe Intens R90 (2018-2024)
2013 Focus Titanium 1.6 EcoBoost stv (2012-)
2004 Dethleffs Advantage Globetrotter 2.8 JTD (2021-)

Electric cars in Norway

Antar mange tenker det men se bare hvordan det gikk med Honda sin lille :+1: e - den ble jo nærmest en design kult bil. Jeg elsker denne Inster og elsket Hondaen når den kom også

Husker Marius i Mil etter mil podden snakket den Hondaen opp og opp før han sluttet der. Synd han sluttet der for han hadde myyye artige kommentarer men de er flinke de to som er der nå også. Litt pensum den podden der

Daniel_0007

Sitat fra: Electric cars in Norway på søndag 03. november 2024, klokken 08:36Antar mange tenker det men se bare hvordan det gikk med Honda sin lille :+1: e - den ble jo nærmest en design kult bil. Jeg elsker denne Inster og elsket Hondaen når den kom også

Husker Marius i Mil etter mil podden snakket den Hondaen opp og opp før han sluttet der. Synd han sluttet der for han hadde myyye artige kommentarer men de er flinke de to som er der nå også. Litt pensum den podden der

Problemet til e var høy pris og lav rekkevidde, tror ikke utseendet hadde så mye å si, hadde den kostet rundt 200k så ville nok solgt bedre men kosta vel over 300k
Model 3 2019 LR Rwd

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA