Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Estimert levering av E-Golf med varmepumpe.

Startet av EV - Driver, fredag 04. juli 2014, klokken 08:16

« forrige - neste »

ionboy

Bestillt eGolf med VP 13 september 2014. Hentet i dag 6/5-15 :)

hottentott33

2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Capt

Min bil blir også et par uker på bekkelaget. Prod. Uke 16. Min selger sa det var pga mange biler som skulle til klargjøring. Her høres det nesten ut som om det er noe de skal fikse. Hadde vært interessant å vite hva som gjøres med bilene som holdes igjen der.
E golf med v/pumpe mai 2015
Outlander HPEV feb 2017

Knatten

Tror ikke det skal gjøres noe med de.
Tror dette bare er et kapasitet problem i apparatet dems.
De har ikke fått inn biler på flere uker, men i går så fikk de inn en full båt med mange av de som hadde hopet seg opp på kaia i Bremerhaven.
Selv om denne båten gikk full kun til Bekkelaget, så fikk de fortsatt ikke med seg alle som stod klare på Kaia i Bremerhaven. . ( Deriblant min GTE som var ferdigprodusert 16/4)


Tar tid å klargjøre og registrere 1000 talls biler.

Knatten

GreenBeHH

Sitat fra: Capt på tirsdag 12. mai 2015, klokken 15:05
Min bil blir også et par uker på bekkelaget. Prod. Uke 16. Min selger sa det var pga mange biler som skulle til klargjøring. Her høres det nesten ut som om det er noe de skal fikse. Hadde vært interessant å vite hva som gjøres med bilene som holdes igjen der.

Min var nok på samme båt og ankom Bekkelaget forrige mandag.  Ble skeptisk med en klargjøring 18/5, men selger bedyrer at det ikke er noe spesielt som skal gjøres med bilen eller andre ting, kun lang klargjøringskø.  Satser på å få min i neste uke  :)
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

geestone

Sitat fra: GreenBeHH på tirsdag 12. mai 2015, klokken 18:34
Sitat fra: Capt på tirsdag 12. mai 2015, klokken 15:05
Min bil blir også et par uker på bekkelaget. Prod. Uke 16. Min selger sa det var pga mange biler som skulle til klargjøring. Her høres det nesten ut som om det er noe de skal fikse. Hadde vært interessant å vite hva som gjøres med bilene som holdes igjen der.

Min var nok på samme båt og ankom Bekkelaget forrige mandag.  Ble skeptisk med en klargjøring 18/5, men selger bedyrer at det ikke er noe spesielt som skal gjøres med bilen eller andre ting, kun lang klargjøringskø.  Satser på å få min i neste uke  :)

Da var nok min på den båten også. Selger blingset og mente det ville bli utlevering på fredag, men det ble utsatt en uke til pga kapasitet på bekkelaget...

Blouberg

Bestilt 16 april, fikk bekreftet produksjon i uke 22, så da er det vel levering i uke 26, eventuelt etter ferien i uke 29
/Blouberg

Leafy

Fikk beksjed fra forhandler at bilen er sendt med skip 16. mai. Hvor lang tid bruker skipet til Bekkelaget?

Levering i slutten av mai, så det nærmer seg nå! :-)
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

elektro

Skipet bruker ca. et døgn over. Jeg tipper det er det som heter Autoprogress som er på vei ut Oslofjorden i skrivende stund, etter å ha levert bilen din. :) Last ned Marinetraffic appen og se selv. Hvor skal bilen leveres ut?

Min kom angivelig til landet torsdag 14. mai, uten at jeg kunne se hvilket skip det kunne være med. Enten må den ha kommet med Autoprogress til Drammen eller med et vanlig container / cargoskip. Samma det! Jeg får den utlevert i morgen tirsdag 19. mai! :D
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

geestone

Sitat fra: elektro på mandag 18. mai 2015, klokken 20:45
Min kom angivelig til landet torsdag 14. mai, uten at jeg kunne se hvilket skip det kunne være med. Enten må den ha kommet med Autoprogress til Drammen eller med et vanlig container / cargoskip. Samma det! Jeg får den utlevert i morgen tirsdag 19. mai! :D

Da må det være noen som har jobbet overtid på Bekkelaget. Min har stått der på utstilling over to uker. Men, onsdag er foreløpig avtale om utlevering.

elektro

Sitat fra: geestone på mandag 18. mai 2015, klokken 21:45
Sitat fra: elektro på mandag 18. mai 2015, klokken 20:45
Min kom angivelig til landet torsdag 14. mai, uten at jeg kunne se hvilket skip det kunne være med. Enten må den ha kommet med Autoprogress til Drammen eller med et vanlig container / cargoskip. Samma det! Jeg får den utlevert i morgen tirsdag 19. mai! :D

Da må det være noen som har jobbet overtid på Bekkelaget. Min har stått der på utstilling over to uker. Men, onsdag er foreløpig avtale om utlevering.

Min stod et par-tre uker i Bremerhaven, hvis det er noen trøst. Men vi skal vel i grunnen ikke klage noen av oss! ::)
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

geestone

Sitat fra: elektro på mandag 18. mai 2015, klokken 23:12
Min stod et par-tre uker i Bremerhaven, hvis det er noen trøst. Men vi skal vel i grunnen ikke klage noen av oss! ::)

Nei, i grunn ikke. Det er jo mange som har ventet nærmere året her inne. Jeg slapp unna med 141 dager. Nå er det endelig bekreftet at jeg får den i morgen.

GreenBeHH

Endelig er det min tur til å hente bil.  Blir levert i morgen 22.05.
Nå kan jeg endelig engasjere meg i diskusjoner rundt forbruk for å se hvilke oppsett som er best for meg og rekkevidde. 8)
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

Capt

Hentet igår 20.5.2015. Seks mnd venting, men vel verdt venting. En drøm å kjøre
E golf med v/pumpe mai 2015
Outlander HPEV feb 2017

Rossifan46

Kia Niro EV
Nissan Leaf Tekna 30 kWh
Tesla Model S 85 AP1

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA