Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lyst (VKE) interiør

Startet av ragnarf, lørdag 19. februar 2022, klokken 12:48

« forrige - neste »

ragnarf

Hei!

Eg skreiv kontrakt på ein Ioniq 5 med VKE-interiør i går. Likte korleis det ser ut - men treng nokon til å fortelje meg at eg ikkje har gjort ein major bommert ved å kjøpe lyst interiør. Tips for å halda det fint?


RayBomb

Sitat fra: ragnarf på lørdag 19. februar 2022, klokken 12:48
Hei!

Eg skreiv kontrakt på ein Ioniq 5 med VKE-interiør i går. Likte korleis det ser ut - men treng nokon til å fortelje meg at eg ikkje har gjort ein major bommert ved å kjøpe lyst interiør. Tips for å halda det fint?

Jeg har lyst interiør. For meg så har det vært en positiv opplevelse. Flekker synes veldig lett, men det er også hva som gjør det bra. Siden de synes godt, får jeg fjernet dem med en gang, før de setter seg «permanent».
Jeg har type baby-wets (uten aloeˋ vera eller liknende) liggende i bilen hele tiden. De fleste merkene kommer på døra der hånden plasseres for å lukke den.
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

ragnarf

Godt å høyre - skal huske våtserviettar :) :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA