Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ny bil på oss

Startet av Mikkey, tirsdag 18. desember 2018, klokken 20:35

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: Mikkey på søndag 06. januar 2019, klokken 02:36
Tusen takk for svar :)! Skal laste ned og fikse konto for disse nå. Vi er i borrettslag og de har en "avtale" med et selskap som leverer ladere for 22.000kr, noe jeg synes er altfor dyrt da lader med montering fra hyundai kostet 14.000. Skal se om vi får lov til å montere en Hyundai lader eller om vi faktisk bare må punge ut for den som koster 22.000.

Det er nok fordi borettslaget har satset på et system med lastdeling slik at de slipper å bruke 6- eller 7-sifrede beløp på å oppgradere inntaket. Det fører naturlig nok til litt dyrere ladestasjoner, men så får man også tilgangskontroll og avregning med på kjøpet.

Så du får neppe lov å installere noe annet nei.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Mikkey

Sitat fra: Skeptikeren på søndag 06. januar 2019, klokken 08:07
Sitat fra: Mikkey på lørdag 05. januar 2019, klokken 12:50
Hei igjen!

Da ble det Ioniq på oss. Bestilte for 300.000 med metallic lakk og alt av utstyr (-soltak) og vinter dekk og en veldig kort leverings tid (tidlig februar). Er det noe jeg burde kjøpe eller gjøre imens vi venter spent på ny bil? ordning av ladebrikker ogsånt? som sagt, veldig nygbegynner på dette. :D

Med vinterdekk altså? Det var jo en rimelig grei pris da må jeg si, gratulerer. Farge ble det? :)

Tusen takk, ja måtte en del pruting til. Vi valgte fargen Iron Gray da Aurora Silver er en utgått farge. :D

Myrknir

SitatTusen takk, ja måtte en del pruting til. Vi valgte fargen Iron Gray da Aurora Silver er en utgått farge. :D

Lucky. Ønsket meg Iron Gray, men den var ikke tilgjengelig på EV når jeg bestilte, så det ble Aurora Silver.
Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

Skeptikeren

Jeg valgte også Iron Grey, er Aurora utgått asså? Kunne velge den da jeg bestilte sent i desember  :o

Nievs

Sitat fra: Mikkey på lørdag 05. januar 2019, klokken 12:50
Hei igjen!

Da ble det Ioniq på oss. Bestilte for 300.000 med metallic lakk og alt av utstyr (-soltak) og vinter dekk og en veldig kort leverings tid (tidlig februar). Er det noe jeg burde kjøpe eller gjøre imens vi venter spent på ny bil? ordning av ladebrikker ogsånt? som sagt, veldig nygbegynner på dette. :D

Hei

Hvor kjøpte dere? Har fått omtrent samme tilbud selv, men ville ha den hvite:)

Mikkey

Sitat fra: Nievs på mandag 21. januar 2019, klokken 16:23
Sitat fra: Mikkey på lørdag 05. januar 2019, klokken 12:50
Hei igjen!

Da ble det Ioniq på oss. Bestilte for 300.000 med metallic lakk og alt av utstyr (-soltak) og vinter dekk og en veldig kort leverings tid (tidlig februar). Er det noe jeg burde kjøpe eller gjøre imens vi venter spent på ny bil? ordning av ladebrikker ogsånt? som sagt, veldig nygbegynner på dette. :D

Hei

Hvor kjøpte dere? Har fått omtrent samme tilbud selv, men ville ha den hvite:)

Hei,

Vi kjøpte på Aaby auto ved Vøyenenga der. Utrolig flinke og kan sine saker.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA