Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Innebygd GPS viser ruter som ikke har vært kjørbare siden 90-tallet...

Startet av Osloensis, søndag 01. juli 2018, klokken 21:49

« forrige - neste »

Osloensis

Jeg sluttet tidlig å bruke den innebygde GPS'en på evaliaen min. Men her om dagen skulle noen låne den, og trengte å bruke GPS'en. Da viste den, som flere ganger før, at man skulle dra ned til sentrum, og deretter opp Strømsveien. Problemet er bare at Strømsveien har vært stengt for gjennomkjøring (unntatt for busser) siden tidlig på 90-tallet...

Jeg forstår at man må oppdatere GPS'en jevnlig (til noen tusenlapper, etter det jeg har forstått). Men hva er poenget med det når den ikke engang får med seg kjøremønstre som er 26 år gamle?

Er det noe sted man kan sende inn slike feil?
Nissan e-NV200 Evalia 2015 (overtatt okt 2017)


Osloensis

det var en interessant side, takk!
litt usikker på om den vil hjelpe i forhold til Nissans kart, men kanskje i forhold til Google (oppdaget i går at Bjørvika har helt ville enveiskjøringer i følge maps.google, som ikke engang er lovlige).
Nissan e-NV200 Evalia 2015 (overtatt okt 2017)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA