Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kan jeg parkere gratis i Oslo på offentlig parkeringsplasser uten el-bil ladesta

Startet av Kai, fredag 13. januar 2012, klokken 12:33

« forrige - neste »

Go-carter

Kan parkere gratis på alle parkeringsplasser i oslo merket med hvit P på blå bakgrunn. Det er offentlige plasser. Husk å stille inn parkerings-uret ;)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Thomas Parsli

Du kan parkere gratis på alle kommunale parkeringsplasser, men må følge ev. tidsbegrensninger.
Se nøye på skilt og betalingsautomaten før du forlater bilen, plasser blir privatisert uten at du merker det...

Jeg har fått parkeringsbot bare en gang med elbil, det var når de gjorde om parkometerplasser utenfor jobb til "reververt politiet" ved å endre et skilt bak et tre og fjerne betalingsautomaten (som jeg naturlig nok ikke lette etter). Det lønner seg mao. å følge med når man parkerer, selv med elbil  :-[

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

Kai


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA