Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model X kjørelys - for dårlige?

Startet av prophan, tirsdag 14. november 2017, klokken 19:43

« forrige - neste »

prophan

Jeg mener at den gamle X75 hadde ganske greie kjørelys. Den nye X90 som ble utlevert i september har det jeg mener er skandaløs svake kjørelys. Det må nesten være helt bekmørkt før jeg ser at det er noe lys, er det veilys etc er det nesten ikke forskjell om lyset er på eller ikke. Jeg vasket frontlyktene for å være helt sikker.
Noen andre som opplever det samme, eller er det bare noe helt galt med min X90.
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

Tai

Jeg synes lysene på min 14 modell S var skikkelig rævva! Gledet meg til bedre lys på X`en men de har ikke imponert enda. Har ikke prøvd på mørk vei så langt, men de virker ikke spesielt mye bedre enn på min forrige.

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA