Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva tilbud fikk dere på 2018 modell soul exclusive?

Startet av Playez, tirsdag 22. august 2017, klokken 18:52

« forrige - neste »

Playez

Som tittel sier. Pris? Lånerente? Syntes det varierer enormt ifht hva jeg har fått i tilbud. Hva er bra? Hva er dårlig? Av disse tilbudene.

trykkertor


Playez

Jeg har innhentet fra forskjellige så har veldig mange tall å komme med da.

Bil med soltak vil koste 268.000,- med vinterhjul.

Med 35% Egenkapital over 8 år så vil du få en månedssum på kr 2.351,-

Uten egenkapital vil du få en månedssum på kr 3.539,-

Dette er vel det beste. Uten gummimatter er vel det eneste

Ellers 289-294 000


Når det gjelder finans så får du følgende priser:
8 år, 35% EK, 2484,- pr mnd
8år,  Ingen EK, 3748,- pr mnd

Inkl alt

Citro1

Fikk en pris på 259600 uten noe ekstra utover metallic. Tenkte ev å kjøpe gummimatter/vinterhjul andre steder. Kampanje ut august - fri service i 3 år.

Prisen på 268000 med panorama og vinterhjul var vel ikke så verst? Hvor fikk du det tilbudet?
BMW i3 60ah

Playez

Sitat fra: Citro1 på tirsdag 22. august 2017, klokken 20:08
Fikk en pris på 259600 uten noe ekstra utover metallic. Tenkte ev å kjøpe gummimatter/vinterhjul andre steder. Kampanje ut august - fri service i 3 år.

Prisen på 268000 med panorama og vinterhjul var vel ikke så verst? Hvor fikk du det tilbudet?

Harman bil Bergen

Acustica

30 kwh Exclusive uten pano og vinterdekk for 262 med 3 år service.

Usikker på hvor godt kjøp en Soul er nå. Kommer i mitt hode an på hva Leaf/i3 viser neste mnd.

Playez

Vinterhjul 13 000 kr
Gummimatter 1270 kr
Ladekabel type 1 til type 2, 2100 kr
Understellsbehandling 1900 kr
Inkl 3 års service 0kr, verdi 7350kr

Hvor verdt er disse ekstra tilleggene?

Svenis

Harman bil i Bergen har vel ikke biler inne? Var der for 2 uker siden og de skulle ringe meg etter de hadde sjekket opp i hvor lang leveringstid de hadde. Hørte ingenting fra de og jeg har nå bestilt bil hos Sandven  :)
Harman bil hadde vel ikke lyst på omsetningen jeg kunne generere...

Playez

Sitat fra: Svenis på onsdag 23. august 2017, klokken 08:45
Harman bil i Bergen har vel ikke biler inne? Var der for 2 uker siden og de skulle ringe meg etter de hadde sjekket opp i hvor lang leveringstid de hadde. Hørte ingenting fra de og jeg har nå bestilt bil hos Sandven  :)
Harman bil hadde vel ikke lyst på omsetningen jeg kunne generere...

De får inn noen biler innen 2 uker. mest sannsynlig kommende Mandag sa han til meg

Busser

Er vel ikke så galt det, men var det med eller uten takluke?
Serviceavtalen var vel en kampanje som gikk ut august tror jeg.
Venter spent på tilbud med innbyttebil selv. Selgeren hadde tydeligvis ikke til tid til å gi meg et tilbud i dag.. Spesielt..
SS

Batteritralla

Sitat fra: Svenis på onsdag 23. august 2017, klokken 08:45
Harman bil i Bergen har vel ikke biler inne? Var der for 2 uker siden og de skulle ringe meg etter de hadde sjekket opp i hvor lang leveringstid de hadde. Hørte ingenting fra de og jeg har nå bestilt bil hos Sandven  :)
Harman bil hadde vel ikke lyst på omsetningen jeg kunne generere...

Jeg har opplevd veldig god service hos Harman bil, så dette må ha vært en lei glipp.

Har bil i bestilling hos dem nå, den kommer om 3 uker. De hadde noen flere på vei inn, men er usikker på om disse allerede er solgt.

Jeg forbeholder meg retten til å ha positive og negative meninger om Model S, selv om jeg har solgt min :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA