Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Produksjonsversjon av I-Pace

Startet av bmw2002, lørdag 01. april 2017, klokken 10:27

« forrige - neste »

daktari

Mener sikkert den ikke er det. Litt brattere vinkel og høyere setepute bak enn Model S, 5 cm. Nyeste S (premium seter) har også en utsvingt seterygg som gir ok kneplass vannrett frem fra puten, men dårligere hvis man følger hellingen på sitteputen. Jeg målte fra kanten på baksetet, og har ikke kompensert for evnt. dybdeforskjell på sitteputen.

I-Pace har derimot 5 cm bredere innvendig plass bak, men 10 cm smalere bakseter! Det ser ut som om de har gjort dette pga. karrosseriet smalner ganske kraftig innover fra vinduene og opp. Det er mye dødrom ved sitteputen (innvendig bredde lik som Model S) men ikke ved vinduet.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Counterpointer

Disse «Tesla» rewievene heller gjerne i en bestemt retning, men Bjørn er en av de beste.

dsi

Var å så på bilen igjen i dag. Må si at jeg bare ble enda mer sikker på at det var et bra valg å bestille I-pace

JaguarPace

Noen som vet når pre-production bilen blir å se i Bergen igjen, og når produksjonsversjonen kan forventes inn til forhandlerne?
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

Stikkkontakt

Sitat fra: A3etron15 på torsdag 03. mai 2018, klokken 20:53
Noen som vet når pre-production bilen blir å se i Bergen igjen, og når produksjonsversjonen kan forventes inn til forhandlerne?

Sandven forventer å ha demobil for prøvekjøring en gang i juni. Regner med det er produksjonsbilen.

4Matic Fanatic

Ut fra dette er bilen i Trondheim nå... noen som vet  hvilken? Er det den samme røde eller en annen bil?

JaguarPace

Sitat fra: Stikkkontakt på torsdag 03. mai 2018, klokken 21:55
Sitat fra: A3etron15 på torsdag 03. mai 2018, klokken 20:53
Noen som vet når pre-production bilen blir å se i Bergen igjen, og når produksjonsversjonen kan forventes inn til forhandlerne?

Sandven forventer å ha demobil for prøvekjøring en gang i juni. Regner med det er produksjonsbilen.

Blir spennende. :+1: :) Er også litt spent om det er noen mindre endringer på produksjonsutgaven i forhold til pre-production utgaven...
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

4Matic Fanatic

Sitat fra: 4Matic Fanatic på torsdag 03. mai 2018, klokken 23:22
Ut fra dette er bilen i Trondheim nå... noen som vet  hvilken? Er det den samme røde eller en annen bil?
Svarer meg selv her, var innom Nardo Bil i dag og tok en titt. Er en svart pre-pre-produksjonsmodell som de skal stille ut på Solsiden i morgen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA