Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ioniq EV - Bilder og film - Eksteriør

Startet av Nik, torsdag 01. september 2016, klokken 12:16

« forrige - neste »

Nik

Vennligst legg inn bilder/film av Ioniq EV helst i forskjellige eksteriørfarger.
Har bestilt min første ELbil - Ioniq.

W.A.

fant en video på youtube men den er dessverre på koreansk tror jeg.
men i videoen(første ca. 3 min.) så får vi se bilene i sort farge og marina blå og andre fargene også.
kos dere :D


https://youtu.be/c18E56RnaqY

Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

Nik

Flott  :)
Den lyseblå fargen som vises i begynnelsen av filmen er ikke blant fargene som kommer til Norge, tror jeg.
Har bestilt min første ELbil - Ioniq.

W.A.

Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

Gizmo

Jeg trodde den lyse, ved siden av marineblå, var en av de to sølvfargene man kan velge?
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

Nik

Det tror jeg ikke.
Kunne gjerne tenke meg å se Ioniq i Aurora Silver.
Har bestilt min første ELbil - Ioniq.

W.A.

#6
den er vel aurora silver (lyse sølv)
RETTELSE: det er ikke aurora men platinum.
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

Gizmo

#7
Vent litt, det er noe som ikke stemmer.

Angående den koreanske videoen: Det er samme fargeutvalg i Korea og Norge:


I alle brosjyrer jeg har sett, inkludert den norske, så er aurora silver mørkere enn platinum silver:
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

W.A.

du har rett ...
aurora er mørkere. ifølge hyundai.no så stemmer det også.
skal prøve å rette mine inleggene ::)
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

Gizmo

Men jeg tror også at det nederste bildet av hybriden er "Iron gray" og ikke noen av silver-variantene. Iron gray finnes kun på hybrid. Aurora silver er derimot en ny farge. Tipper det første bildet var platinum silver. Platina er ganske likt "sølvaktig" i fargen...
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

W.A.

Du har sikkert rett @Gizmo
siden den var til og med hybrid og usikker om farge navn er det vel best å ta den bort.

har sletta det bildet nå.
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

lenny36

Skulle ønske den grå plasten i front kunne bestilles i forskjellige farger. Personlig ville jeg ha foretrukket de sorte rillene slik som hybriden leveres med.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ProsjektX

Sitat fra: lenny36 på fredag 02. september 2016, klokken 12:17
Skulle ønske den grå plasten i front kunne bestilles i forskjellige farger. Personlig ville jeg ha foretrukket de sorte rillene slik som hybriden leveres med.
Som du ser over på bildet så er det i den sølvfargen, sort blank "grill" og lykteomramming i støtfanger. Synes det ser mye bedre ut. Så mulig de varierer fargen på grillen ut ifra fargen på bilen.
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

johnsalf


autopass

Anngående front er vel mye gjort med litt folie eller plastidip feks. Ser også filmen at det bør vurderses mørk film på rutene rundt.
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA