Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Unplugged Performance facelift front

Startet av Cookie Monster, torsdag 16. juni 2016, klokken 14:04

« forrige - neste »

Cookie Monster

#15
Ja det er den andre som finnes i Norge enn så lenge etter hva jeg vet. Denne kom i samme pakken :) Var vell feil pris på den først.
Disse koster egentlig 3000 dollar + frakt og moms fra Usa så er ganske så dyre for en plastfanger.

Resultatet skal bli noe som dette. Går også for lakkering av lyktene inni i matt gråsort.
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

snd

#16
Har sett på disse, men vil gjerne se på hvordan fronten blir med norsk/EU kjennemerke. Tenker du dual lock, magnet e.l.?
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Cookie Monster

Blir nok ganske så likt som på facelift fangeren med skilt ;) Går selv for den kraftige 3m borrelåsn til å feste skiltet.Det jeg har på bilen idag også.
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

Muffinman

Noen som skal ha en litt mer interessant helg enn meg og malerkosten skjønner jeg.
Spent på resultatet  :)

BMW850

Vet du hvordan man får tilgang til plusspolen, feste av slepekrok osv?
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Cookie Monster

Fulgte med en slags quick release mekanisme for å komme til 12V batteriet. Er ikke mulig å skru inn kroken etter hva jeg kan se så må feste det under bilen slik man gjør på andre biler som ikke har det med en slik kjetting som vist på bilde under. Model S ble i starten levert uten feste for krok i Usa. Er vel mulig å lage hull i fangeren med en luke hvis man ønsker å komme til den.

Fra siden dems.
Sitat
• In the event that the 12V on-board battery is completely discharged and I am unable to open the hood (bonnet), how do I "jump start" the vehicle?

    – We've thought of that! Knowing that the Refresh Fascia eliminates the ability to remove the nose cone, thus making jump start terminals inaccessible, we designed an included safety system to enable charging.
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

Hodetelefoner


Thor2014

Jeg har alltid en slik kjetting i lomma, sånn i tilfelle. Plankebit også.

Muffinman


overlay

Sitat fra: Thor2014 på torsdag 01. juni 2017, klokken 07:51
Jeg har alltid en slik kjetting i lomma, sånn i tilfelle. Plankebit også.

og jeg som trodde du var glad for å se meg

lunitiks

Allerede rå bil i ferd med med å bli enda råere. Subscribed!
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Cookie Monster

Ferdig etter en del timer arbeid. Var ikke akkurat bare å slenge rett på. Krevde litt små modifisering så brukte ca 7-8 timer ink lakkering som en venn ordnet.

Dårlig vær idag så ikke noe ute bilder. Ble veldig fornøyd med resultatet :D Gjenstår bare å lakke lyktene gråsort inni så blir jeg helt fornøyd :)
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

snd

#27
Gratulerer med "ny" bil ;) Du skal vel sette på T'en?

Edit: Jeg tror at du har gjort tilpasning av gapet mellom de andre panelene mye nøyere enn UP selv. Derfor tok det lang tid?
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Cookie Monster

Skal sette på T'en ja men den er også matt sort  ;D Ikke noe fan av chrome så usikker om jeg går for blank T.
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

Muffinman

Blank T i fronten kommer til å skrike noe fælt på den bilen der. Once you go black....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA