Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

POLL: Når blir første Tesla 3 levert til kunde i Norge?

Startet av N00b, søndag 03. april 2016, klokken 08:08

« forrige - neste »

N00b

Da får vi se hva vi tenker, personlig så tror jeg på julenissen og setter Q2 2018

JumboTour

Dette er en interessant poll N00b!  ;)
Sett i lys av det overraskende store antallet reservasjoner, tror jeg det er viktig å se hva slags forventninger vi har til når vi tror bilen blir levert Norge.

Har selv reservert og tippet opprinnelig Q2-18. Har nå justert forventningene til Q3-18. Det blir uansett spennende å se hvordan Tesla endrer utvidelsesplanene som en følge av den massive reservasjonen.

Carl Anton Stenling

Sitat fra: N00b på søndag 03. april 2016, klokken 08:08
Da får vi se hva vi tenker, personlig så tror jeg på julenissen og setter Q2 2018

Det blir nok julenissen, men spørsmålet er bare hvilken jul :-)
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Einride

Q1 2018!

Eg hatar å vente på ting eg har kjøpt/skal kjøpe, så i dette tilfellet gjer eg alt eg kan for å prøve å lure meg sjølv.

Overhengande stor fare for at dei første bilane her i Norge må vere gull-lakkerte med panorama-tak i safir og ratt av nashorn-horn for at dei skal bli prioritert tidleg nok til leveranse i Q1 2018, men eg er evig optimist akkurat her. Eventuelt berre naiv  ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA