Det som ble litt spesielt her er at noen her inne gjentatte ganger er mere opptatt av å finne feil og svakheter hos konkurrenter i et forsøk på å sette Tesla i et bedre lys. Jeg synes det er en juvenil måte å argumentere på. Det kommer nemlig sjelden noe godt ut av det, og kan slå voldsomt tilbake. Omtrent som her da Waymo ble latterliggjort, og som faktisk var slik det omtalte startet.
Har jobbet noen år i salg hos IBM, og der var det nærmest forbudt å trekke konkurrenter inn i salgssituasjonen selv når kundene brakte det på bane. Fremdeles en utmerket retningslinje for alle som driver med salg og reklame. Legg merke til at det sjelden vi ser seriøse bedrifter som i sin reklame benytter seg av sammenlikninger hvor konkurrenters navn blir nevnt eller avbildet.
Har jobbet noen år i salg hos IBM, og der var det nærmest forbudt å trekke konkurrenter inn i salgssituasjonen selv når kundene brakte det på bane. Fremdeles en utmerket retningslinje for alle som driver med salg og reklame. Legg merke til at det sjelden vi ser seriøse bedrifter som i sin reklame benytter seg av sammenlikninger hvor konkurrenters navn blir nevnt eller avbildet.