Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hundebur til Tesla Model S

Startet av Aage M., lørdag 05. oktober 2013, klokken 23:16

« forrige - neste »

Aage M.

Da er alle detaljer / alternativer / priser klare. Ligger på www.hundeburspesialisten.com
Her er noen bilder:

AttackOfTheMac


Roger Kolbu

For oss med litt mindre hunder - hva med beskyttelse i bakkant?
Blir vel veldig fort striper etter klør på skinnet på toppen av baksetet?
P#3451 VIN 22190 – TMS P85+ Grå Metallic, Panoramatak, Karbonfiber Spoiler/Dekor, 21" Grå, Sort Performance skinninteriør, Tech-/Lyd-/Lys-/Vinter-/Sikkerhets-pakke, Luftfjæring, Hattehylle, Dobbeltlader, Parkeringsassistent.
(Kortversjon: Full pakke uten barneseter)
In prod. 11.10.13. Prod. complete 18.10.13. Delivered: 30.11.13.
Bil #2: Volvo S80 T6 (321hk)
TOCN: Signature member

Aage M.

Jeg har tenkt på dette med kloring "forover", og dette løses ved at det monteres et pleksiglass på fremre avstivingsramme. Glasset vil ikke hindre utsikten bakover. men avverge problemet med kloring. Det knuses ikke, og festes til rammen med klart lim eller skruer. (Naboen min har fått sin Tesla, og har en liten hund, så dette krevde en liten tankeprosess). ;)

Per Magnus

Hvor stor hund antar du passer bak i en TMS? Antar labrador går fint, men hva med f.eks. en Alaskian malamute?
Model X - 90

rsy

Både jeg og han luringen her gleder oss til ny bil :)



RSy

Aage M.

En Alaskien malamute har en skulderhøyde på 58 (tispe) og 64 (hannhund) iflg. Wikipedia. Maks høyde i bilen er ca 85 cm. Sansynligvis vil hunden kunne sitte innerst mot bakseteryggen, (dog muligens med bøyd nakke). Burets standard gulvmål er 50 x 100, men bredden på 50 kan økes (buret kan forskyves sideveis), så hunden vil få stor nok liggeplass.

(Flott hund forresten, og med et godt gemytt).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA