Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

De små ting !

Startet av Celter, lørdag 05. oktober 2013, klokken 16:36

« forrige - neste »

Celter

De fleste av oss er imponert av Model S. Utseende, kjøreegenskaper o.s.v. Men hva er de små tingene som gjør deg glad i Model S?

For meg er det mange ting, en av dem er speilene. Sitter stadig og ser på de vakre speilene når jeg er ute og kjører. :)
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Amper

ja ja, det er ikke alle av oss som blir like fornøyd av å se i speilet..  ::)   ;D
P85D :o)

laumb


Cobos

Jeg er vel en enkel sjel, men jeg må innrømme det at jeg nærmer meg bilen så hilser den med å presentere dørhåndtakene til meg er like kult hver gang.
Det at det er lite lagringsplass for skrot "tvinger" meg til å holde bilen ren, uten at det blir plagsomt. Ting kan ligge i trauet en stund...

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

Trøndertesla

- Å aksellerere i svingete oppoverbakker
- Å sitte klistret til veien i høy fart på svingete veier
- Å høre den svake "turbinlyden" ganske lik en flymotor når du gir jernet
;D
Trondheim. Har kjørt en svart P85 siden 9. september

VigdisA


Sitat fra: Cobos på lørdag 05. oktober 2013, klokken 18:20
Jeg er vel en enkel sjel, men jeg må innrømme det at jeg nærmer meg bilen så hilser den med å presentere dørhåndtakene til meg er like kult hver gang.
Det at det er lite lagringsplass for skrot "tvinger" meg til å holde bilen ren, uten at det blir plagsomt. Ting kan ligge i trauet en stund...

Cobos
Samme her!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

luffe

Kjørt ens ærend Stavanger - Lyngdal for å teste superlading. Lading med 528 km/t gjør meg glad :)
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

el-fanboy

Stillheten.
At jeg kan sitte i 90 km/t og konversere med normal/lav stemme.
For så å sette på favorittmusikken på et sykt "detaljert" anlegg.
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

hhartes

Alle de positive samtalene jeg har hatt med fremmede som ser meg i bilen og spenningen rundt hva som er nytt med bilen neste gang det kommer ny sw.
Trondheim - P85+, P.Hvit / svart int, 21" grå, alt utenom barneseter, sikkerhet og vinter - levert 6/9

Stighl

Det er mange ting som gjør at jeg koser meg med TMS og jeg er enig i alle tidligere innslag. I tillegg er det:
- En veldig behagelig arbeidsbil.
- Suverent at det er økonomisk fornuftig å bruke en så rå bil. ;D
- Mange bilintresserte folk som slår av en prat.
- Konas interesse for bilen. (Dette kan være et problem også. Hun vil gjerne bruke den) ;)
Nes på Romerike.
Tesla Model S

Terhar

Stillheten, kjøregleden, kjørekomforten, gadgetfaktoren :)

"Negativt": har kjørt 3000km på litt over 2 uker, har årlig kjørelengde på 16000, blir nok til at jeg må øke kjørelengden en god del ;)
Nissan Leaf fra mars 12
Model S P85 fra sept. 13, innbytte hos Tesla til fordel for
Model X 100D hentet 19.6.17
Model 3 LR 18.2.19

NTesla

-Dette forumet

Helt fantastisk at en ikke bare kjøper en bil, men noe som svært mange deler interesse for. Det å kunne dele positive og negative erfaringer, nyttig info, og stille viktige/uviktige spørsmål er helt suverent tilbehør til denne bilen. :)

jalias

Sitat fra: NTesla på tirsdag 08. oktober 2013, klokken 14:54
-Dette forumet

Helt fantastisk at en ikke bare kjøper en bil, men noe som svært mange deler interesse for. Det å kunne dele positive og negative erfaringer, nyttig info, og stille viktige/uviktige spørsmål er helt suverent tilbehør til denne bilen. :)

+1

glaserud

Måten gulvmatta pent ruller seg sammen og legger seg under passasjersetet.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Epleskreller

-De første metrene av hver tur når bilen bare begynner å rulle
-At cruise-kontrollen holder farta, også i nedoverbakker!
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA