Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nøkkel kommunale ladepunkter i forskjellige byer

Startet av frekri, fredag 04. oktober 2013, klokken 00:25

« forrige - neste »

frekri

Er det samme nøkkel kommunale ladepunkter i forskjellige byer? Bruker f.eks. Porsgrunn og Oslo samme nøkkel?
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

sven erik

elbil foreningens nøkkel går til de fleste uten om  noen komuner som stokke der må en  ha eget kort for der koster det å lade 

Djur1

Er det den nøkkelen som kom tapet fast på en folder og som lå i hanskerommet?
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt


Thor2014

Følger det med nøkkel til ladepunktene når MS blir levert fra din DS?

stor66

-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

Thor2014


NTesla

Ble fortalt at den nøkkelen er til SC, men SC er vel uten nøkkel da kabelen henger løst?

satheesh.net

Hei. Litt off-topic, men var det slik at man kunne trappe opp hos Bymiljøetatet(?) for å hente de nødvendige nøklene for ladestasjonene? Mener bestemt det stod i et innlegg en plass her på forumet. ???

laumb

Sitat fra: Thor2014 på fredag 04. oktober 2013, klokken 11:21
Følger det med nøkkel til ladepunktene når MS blir levert fra din DS?

Jeg fikk med dette. Den berømte "teipet fast til mappen"-nøkkelen.

RunarBT

Sitat fra: satheesh.net på fredag 04. oktober 2013, klokken 11:40
Hei. Litt off-topic, men var det slik at man kunne trappe opp hos Bymiljøetatet(?) for å hente de nødvendige nøklene for ladestasjonene? Mener bestemt det stod i et innlegg en plass her på forumet. ???

Eg fekk nøkler hos kommunene, gratis.

stor66

Sitat fra: Thor2014 på fredag 04. oktober 2013, klokken 11:24
Men ?
Sitat fra: Djur1 på fredag 04. oktober 2013, klokken 09:12
Er det den nøkkelen som kom tapet fast på en folder og som lå i hanskerommet?
Har faktisk ikke sjekket så grundig, egentlig.  :P
Jeg fikk nøkkel fra Elbilforeningen når jeg meldte meg inn og gikk ut fra at det var måten å få nøkkel på. :)
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

Milzit

Sitat fra: Thor2014 på fredag 04. oktober 2013, klokken 11:21
Følger det med nøkkel til ladepunktene når MS blir levert fra din DS?
Jeg fikk nøkkel til ladepunktene ned bilen. Vi har brukt den i Kristansand også uten problemer. SC krever ikke nøkkel.
Det er samme nøkkel som man også får fra Bymiljøetaten ogElbilforeningen.

luffe

Sitat fra: Thor2014 på fredag 04. oktober 2013, klokken 11:21
Følger det med nøkkel til ladepunktene når MS blir levert fra din DS?

Jeg fikk med nøkkel, så nå har jeg 2 siden jeg hentet hos Stavanger Parkering først.
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

Andrewas

Oppklaring (gjelder Oslo):
Noen har fått med nøkkel tapet til en liten brosjyre om parkering og lading av elbil.
Andre fikk ikke dette og kontaktet Bymiljøetaten for å få en slik nøkkel. Bymiljøetaten var litt mugne for at ikke forhandler hadde lagt ved dette, men sendte nøkkel og brosjyren i posten.

Så - Tesla skulle ha levert ut en slik da du hentet bilen. Tesla folkene er enda "under opplæring" og vet ikke om alt de skulle gjort enda...

Kommer seg nok...
2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA