Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Software update v5.6

Startet av Veggen, torsdag 03. oktober 2013, klokken 11:26

« forrige - neste »

Veggen

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 03. oktober 2013, klokken 13:06Så ikke noe nytt der, er dette samme release notes som for 5.0?

Det er noen endringer som nevnt lenger opp.
Ingenting revolusjonerende, men får håpe de har luket vekk noen bugs også.

Har tatt screenshots av Release Notes, men får ikke lastet de opp her jeg sitter på jobb. Om ingen har kommet meg i forkjøpet gjør jeg det i kveld.
Litt tålmodighet etter års venting har dere vel...

Veggen

#16
Ok da...

Roger (NO)

Sitat fra: Veggen på torsdag 03. oktober 2013, klokken 13:41
Ok da...
Vi trenger sidene lenger nede.
Der endringene er beskrevet i detalj...

fonberg

Blir spennende å se om de f.eks. har fikset dimming i tunneler slik at denne fungerer.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Meringdal


Roger (NO)

Sitat fra: Veggen på torsdag 03. oktober 2013, klokken 11:26
Fikk melding i morges på displayet at det var en software update tilgjengelig.
Startet den etter å ha parkert på jobb, med anslått tid 2,5 time.
Hadde v5.0 (xx.102) fra før, blir artig å se hvilken versjon jeg får.
Noen andre som har fått denne og vet hva den inneholder?
Har du hatt noen spesielle problemer tilknyttet de utbedringene listet i release notes?
Spent på om denne går ut til alle, eller om det kun er feilretting for noen få...

petersv

Oppdatert her og. Er ute på tur og appen funker selv om bilen ikke lader. Bilen var forresten ulåst etter oppdateringen, men låste fra appen nå (på Windows Phone)

luffe

Sitat fra: fonberg på torsdag 03. oktober 2013, klokken 13:51
Blir spennende å se om de f.eks. har fikset dimming i tunneler slik at denne fungerer.

+1 på den, er håpløs nå.
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

FThorsen

Ikke bra - har enda ikke fått bilen min, men er superspent på denne oppdateringen!  :o
Bærum
BMW 320 MDAT, 2007 modell (solgt)
TMS P85+ november 2013 (solgt)
TMS P85D mars 2015 (kondemnert)
Nissan Leaf 2014 (dama)
Hyundai Ioniq 5 Project 45 (nåværende)

petersv


OW

"Creep setting": Kan det være justering av creep i forhold til bedre "hill hold" funksjonalitet?
Model S P85 perlehvit, 19", sort og CF interiør, CF spoiler, panorama, tech-pakke, parkeringssensor, lydstudio, sikkerhetspakke, lyspakke og pakkehylle.

petersv

Sitat fra: OW på torsdag 03. oktober 2013, klokken 16:12
"Creep setting": Kan det være justering av creep i forhold til bedre "hill hold" funksjonalitet?

Nei...

Veggen


Veggen

Kan bekrefte at damen i Navien nå snakker pent norsk og at gatenavn stort sett er greit gjenkjennbare.
Tar fremdeles litt tid (et par minutter) for GPS å finne ut hvor den er, så kartsnurringen er der fremdeles i starten av en tur.

glaserud

Så dumt. Kjørte gjennom "Rødstrupeåsen" og "Blåmeismyra" i går, og GPS-damen er jo god underholdning. :)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA